Το σημερινό διαγώνισμα της Φυσικής ήταν αναμενόμενα εύκολο στο 1ο,2ο και 3ο θέμα. Αν μάλιστα αθροίσει κανένας τα μόρια των θεμάτων επιλογής που δεν απαιτούσαν καμιά απόδειξη θα έφτανε στο 34. Αν προσθέσουμε και τα 25 μόρια ενός εξαιρετικά απλού 3ου θέματος φτάνουμε στα 59 μόρια. Οι αιτιολογήσεις του 2ου θέματος ήταν μάλλον αναμενόμενες και γνωστές. Συμπερασματικά, η πρόσβαση στο 15 μάλλον ήταν χωρίς εμπόδια ακόμα και για μέτρια προετοιμασμένους υποψηφίους. Το 4ο θέμα ευτυχώς έδωσε τη δυνατότητα της διαβάθμισης, αν και εξέτρεψε πολλούς καλά διαβασμένους υποψηφίους σε επιπόλαια και αψυχολόγητα λάθη. Με δεδομένο το γεγονός ότι οι εξετάσεις υπηρετούν ταυτόχρονα διαγωνιστικές και διαγνωστικές ανάγκες αξιολόγησης μάλλον πρέπει να είμαστε ικανοποιημένοι από το διαγώνισμα στο σύνολό του.
Η κ.Χριστίνα Ζωγράφου σχολίασετα σημερινά θέματατων αρχαίων στο Διδαγμένο κείμενο.
Η κ.Ματίνα Μισιάκα και η κ.Χαρά Αγγελή σχολίασαν αναφορικά με το Αδίδακτο κείμενο.
Ο κ.Ζευγώλης σχολίασε τα σημερινά θέματα της Βιολογίας.
Η κα.Κανιάρη σχολίασε τα σημερινά θέματα της Ιστορίας.
Η κα.Αθανασίου σχολίασε τα σημερινά θέματα των Αρχών Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Tα θέματα της Λογοτεχνίας ήταν στα πλαίσια του πνεύματος με το οποίο τέθηκαν και τα θέματα στις Πανελλήνιες της προηγούμενης χρονιάς. Το συγκεκριμένο ποίημα δεν είχε πέσει ποτέ στις Πανελλήνιες εξετάσεις του Ιουνίου και με αυτό το σκεπτικό ήταν αυξημένης επικινδυνότητας.
Τα ζητούμενα απαιτούσαν γνώση του περιεχομένου και της τεχνικής, ανταποκρίνονταν όμως σε αυτά που είχαν διδαχθεί οι μαθητές. Δεν έκρυβαν δυσάρεστες εκπλήξεις και δεν άφηναν περιθώρια για παρερμηνείες.
Ως προς το Παράλληλο Κείμενο, το οποίο πάντα παρουσιάζει τη μεγαλύτερη δυσκολία, έδωσε τη δυνατότητα στους μαθητές να ενεργοποιήσουν την κριτική τους σκέψη και να αναδείξουν την ικανότητά τους στην ερμηνευτική προσέγγιση και στη συγκριτική αντιμετώπιση των ποιητικών κειμένων.
Ο κ. Πάνος Παπαναγιώτου σχολίασε τα σημερινά θέματα στα Μαθηματικά της Κατεύθυνσης:
«Τα θέματα χαρακτηρίζονται για την βατότητά τους σε γενικές γραμμές. Σε σχέση με τα περσινά θέματα είναι μικρότερης δυσκολίας, αφού έλειπε ένα σχετικά δύσκολο ερώτημα «φρένο», όπως συνηθίζεται στο 3ο θέμα.
Η δυσκολία για πρόσβαση στο Άριστα περιορίστηκε στα δύο μόνο τελευταία ερωτήματα του 4ου θέματος, τα οποία μπορούσαν να διαχειριστούν αποτελεσματικά οι μεθοδικά προετοιμασμένοι υποψήφιοι.»
Η Μαθηματικός Έλενα Κοτελίδα σχολιάζει τα σημερινά θέματα των Μαθηματικών Γενικής Παιδείας:
«Τα φετινά θέματα της Στατιστικής χαρακτηρίζονται εύκολα και χωρίς ασάφειες. Ακόμα και το 4ο θέμα που ήταν συνδυαστικό δεν προβλημάτισε ιδιαίτερα τους μαθητές. Οι καλά διαβασμένοι μαθητές έχουν αγγίξει το άριστα, αλλά και οι μέτρια διαβασμένοι μπόρεσαν και έγραψαν πολύ καλά.»
Ο κ.Ζευγώλης σχολίασε τα σημερινά θέματα της Βιολογίας:
Η πλειοψηφία των θεμάτων χαρακτηρίζεται από ιδιαίτερη ευκολία εφόσον αποτελούν πολύ συγκεκριμένα και οριοθετημένα τμήματα της διδακτέας ύλης ενώ ταυτόχρονα δεν απαιτείται κριτική επεξεργασία.
Η φιλόλογος κ.Ιωάννα Αγγελή σχολιάζει το σημερινό θέμα που εν μέσω πολλών άλλων επισημάνσεων είχαμε μνημονεύσει ως πιθανό στο χθεσινό δημοσίευμα.
Ο Γεώργιος Κωνσταντίνου Χατζητέγας γεννήθηκε στο Βουκουρέστι το 1957 από βλαχόφωνους Έλληνες γονείς και επαναπατρίσθηκε το 1966. Σπούδασε Φυσική στο Πανεπιστήμιο της Αθήνας. Από το 1982 διευθύνει φροντιστήρια γενικών εξετάσεων στην Αθήνα. Διδάσκει το μάθημα της Φυσικής σε υποψήφιους ΑΕΙ και ΤΕΙ. Αρθρογραφεί σε εφημερίδες και περιοδικά για επίκαιρα εκπαιδευτικά ζητήματα, συμμετέχει σε προγράμματα εφαρμοσμένου επαγγελματικού προσανατολισμού και σε πλήθος σχετικών σεμιναρίων – διαλέξεων – εκπομπών σε όλη την Ελλάδα. Είναι μέλος της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών και της Εταιρείας Αρωμανικού Πολιτισμού. Το 2004 εκλέχθηκε Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδας. … ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Ανατροπή του Ελληνικού Μύθου είναι ένα δοκίμιο που συμπυκνώνει τις αναζητήσεις και τους προβληματισμούς μιας δημιουργικής και πολυτάραχης οκταετίας στην πρώτη γραμμή, στα συλλογικά δρώμενα των Φροντιστών. Το βιβλίο αποδεικνύει ότι το φροντιστήριο δεν αποτελεί ένα εγχώριο φαινόμενο, αλλά διεθνές και διαχρονικό εκπαιδευτικό γεγονός. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συμπληρώστε το e-mail σας στο παρακάτω πεδίο για να ενημερώνεστε πρώτοι από το ιστολόγιο.