[σχολιασμός των θεμάτων] Λογοτεχνία Κατεύθυνσης & Μαθηματικά Κατεύθυνσης
Tα θέματα της Λογοτεχνίας ήταν στα πλαίσια του πνεύματος με το οποίο τέθηκαν και τα θέματα στις Πανελλήνιες της προηγούμενης χρονιάς. Το συγκεκριμένο ποίημα δεν είχε πέσει ποτέ στις Πανελλήνιες εξετάσεις του Ιουνίου και με αυτό το σκεπτικό ήταν αυξημένης επικινδυνότητας.
Τα ζητούμενα απαιτούσαν γνώση του περιεχομένου και της τεχνικής, ανταποκρίνονταν όμως σε αυτά που είχαν διδαχθεί οι μαθητές. Δεν έκρυβαν δυσάρεστες εκπλήξεις και δεν άφηναν περιθώρια για παρερμηνείες.
Ως προς το Παράλληλο Κείμενο, το οποίο πάντα παρουσιάζει τη μεγαλύτερη δυσκολία, έδωσε τη δυνατότητα στους μαθητές να ενεργοποιήσουν την κριτική τους σκέψη και να αναδείξουν την ικανότητά τους στην ερμηνευτική προσέγγιση και στη συγκριτική αντιμετώπιση των ποιητικών κειμένων.
Ο κ. Πάνος Παπαναγιώτου σχολίασε τα σημερινά θέματα στα Μαθηματικά της Κατεύθυνσης:
«Τα θέματα χαρακτηρίζονται για την βατότητά τους σε γενικές γραμμές. Σε σχέση με τα περσινά θέματα είναι μικρότερης δυσκολίας, αφού έλειπε ένα σχετικά δύσκολο ερώτημα «φρένο», όπως συνηθίζεται στο 3ο θέμα.
Η δυσκολία για πρόσβαση στο Άριστα περιορίστηκε στα δύο μόνο τελευταία ερωτήματα του 4ου θέματος, τα οποία μπορούσαν να διαχειριστούν αποτελεσματικά οι μεθοδικά προετοιμασμένοι υποψήφιοι.»

Ο Γεώργιος Κωνσταντίνου Χατζητέγας γεννήθηκε στο Βουκουρέστι το 1957 από βλαχόφωνους Έλληνες γονείς και επαναπατρίσθηκε το 1966. Σπούδασε Φυσική στο Πανεπιστήμιο της Αθήνας. Από το 1982 διευθύνει φροντιστήρια γενικών εξετάσεων στην Αθήνα. Διδάσκει το μάθημα της Φυσικής σε υποψήφιους ΑΕΙ και ΤΕΙ. Αρθρογραφεί σε εφημερίδες και περιοδικά για επίκαιρα εκπαιδευτικά ζητήματα, συμμετέχει σε προγράμματα εφαρμοσμένου επαγγελματικού προσανατολισμού και σε πλήθος σχετικών σεμιναρίων – διαλέξεων – εκπομπών σε όλη την Ελλάδα. Είναι μέλος της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών και της Εταιρείας Αρωμανικού Πολιτισμού. Το 2004 εκλέχθηκε Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδας. …
[συνέχεια »]