Από φοιτητής σε ΤΕΙ, με βάση εισαγωγής -φέτος- λίγο πάνω από τη μονάδα, καθηγητής σε περιζήτητο ευρωπαϊκό ΑΕΙ. Ακριβώς αυτή είναι η περίπτωση του Δημήτρη Ζευγώλη, ενός πολλά υποσχόμενου νέου Έλληνα επιστήμονα που σε ηλικία 35 ετών είναι ήδη καθηγητής Βιοϊατρικής Μηχανικής στο Εθνικό Πανεπιστήμιο της Ιρλανδίας έχοντας πρώτο πτυχίο από το Τμήμα Ζωικής Παραγωγής του ΤΕΙ Ηπείρου στην Άρτα. Μια διδακτική διαδρομή επιτυχίας ως μάθημα συμβουλευτικής και επαγγελματικού προσανατολισμού. Το ρεπορτάζ είναι του Στάθη Δεληγιώργη από την «Espresso».
Η αποτυχία είναι μία λέξη γράφει στα σημερινά Νέα η Κατερίνα Βουτσινά με αφορμή μία ομιλία της JK. Rowling στο Harvard. Δείτε την ομιλία στην Αγγλική προς το παρόν και τις εύστοχες παρατηρήσεις της αρθρογράφου.
Απογοητευμένο εμφανίζεται άνω του 40% των φοιτητών από τις σπουδές του, ενώ ένας στους τέσσερις κρίνει πως ισχυρότερο εφόδιο για την επαγγελματική αποκατάσταση είναι οι προσωπικές - πολιτικές γνωριμίες.
Τα στοιχεία προέκυψαν από έρευνα της εταιρείας Συμβούλων Εκπαίδευσης και Σταδιοδρομίας EMPLOY, που έγινε κατά το χρονικό διάστημα Νοεμβρίου 2009 - Μαρτίου 2010, σε δείγμα 835 φοιτητών της Θεσσαλονίκης, από 18 έως 26 ετών, γράφει η σημερινή Ελευθεροτυπία.
Ο Γεώργιος Κωνσταντίνου Χατζητέγας γεννήθηκε στο Βουκουρέστι το 1957 από βλαχόφωνους Έλληνες γονείς και επαναπατρίσθηκε το 1966. Σπούδασε Φυσική στο Πανεπιστήμιο της Αθήνας. Από το 1982 διευθύνει φροντιστήρια γενικών εξετάσεων στην Αθήνα. Διδάσκει το μάθημα της Φυσικής σε υποψήφιους ΑΕΙ και ΤΕΙ. Αρθρογραφεί σε εφημερίδες και περιοδικά για επίκαιρα εκπαιδευτικά ζητήματα, συμμετέχει σε προγράμματα εφαρμοσμένου επαγγελματικού προσανατολισμού και σε πλήθος σχετικών σεμιναρίων – διαλέξεων – εκπομπών σε όλη την Ελλάδα. Είναι μέλος της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών και της Εταιρείας Αρωμανικού Πολιτισμού. Το 2004 εκλέχθηκε Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδας. … ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Ανατροπή του Ελληνικού Μύθου είναι ένα δοκίμιο που συμπυκνώνει τις αναζητήσεις και τους προβληματισμούς μιας δημιουργικής και πολυτάραχης οκταετίας στην πρώτη γραμμή, στα συλλογικά δρώμενα των Φροντιστών. Το βιβλίο αποδεικνύει ότι το φροντιστήριο δεν αποτελεί ένα εγχώριο φαινόμενο, αλλά διεθνές και διαχρονικό εκπαιδευτικό γεγονός. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συμπληρώστε το e-mail σας στο παρακάτω πεδίο για να ενημερώνεστε πρώτοι από το ιστολόγιο.