Η φιλόλογος κ.Ιωάννα Αγγελή σχολιάζει το σημερινό θέμα που εν μέσω πολλών άλλων επισημάνσεων είχαμε μνημονεύσει ως πιθανό στο χθεσινό δημοσίευμα.
Τα θέματα της γλώσσας παρουσίασαν αυξημένο βαθμό δυσκολίας στο θέμα της έκθεσης, καθώς λαμβάνοντας ερέθισμα από το βιβλίο ασκούσε κριτική στο εκπαιδευτικό σύστημα και ζητούσε τη σχέση του βιβλίου με τους νέους τρόπους μετάδοσης γνώσης.
Τα θέματα των ασκήσεων θεωρίας και γλώσσας, χωρίς να θεωρούνται δύσκολα, απαιτούσαν σφαιρική γνώση και εξάσκηση κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.
Σίγουρα, συγκριτικά με τα θέματα της προηγούμενης χρονιάς απαιτούσαν περισσότερες γνώσεις και κριτική αντίληψη.
Ο Γεώργιος Κωνσταντίνου Χατζητέγας γεννήθηκε στο Βουκουρέστι το 1957 από βλαχόφωνους Έλληνες γονείς και επαναπατρίσθηκε το 1966. Σπούδασε Φυσική στο Πανεπιστήμιο της Αθήνας. Από το 1982 διευθύνει φροντιστήρια γενικών εξετάσεων στην Αθήνα. Διδάσκει το μάθημα της Φυσικής σε υποψήφιους ΑΕΙ και ΤΕΙ. Αρθρογραφεί σε εφημερίδες και περιοδικά για επίκαιρα εκπαιδευτικά ζητήματα, συμμετέχει σε προγράμματα εφαρμοσμένου επαγγελματικού προσανατολισμού και σε πλήθος σχετικών σεμιναρίων – διαλέξεων – εκπομπών σε όλη την Ελλάδα. Είναι μέλος της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών και της Εταιρείας Αρωμανικού Πολιτισμού. Το 2004 εκλέχθηκε Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδας. … ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Ανατροπή του Ελληνικού Μύθου είναι ένα δοκίμιο που συμπυκνώνει τις αναζητήσεις και τους προβληματισμούς μιας δημιουργικής και πολυτάραχης οκταετίας στην πρώτη γραμμή, στα συλλογικά δρώμενα των Φροντιστών. Το βιβλίο αποδεικνύει ότι το φροντιστήριο δεν αποτελεί ένα εγχώριο φαινόμενο, αλλά διεθνές και διαχρονικό εκπαιδευτικό γεγονός. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συμπληρώστε το e-mail σας στο παρακάτω πεδίο για να ενημερώνεστε πρώτοι από το ιστολόγιο.