Ο κ.Ζευγώλης σχολίασε τα σημερινά θέματα της Βιολογίας.
Η πλειοψηφία των θεμάτων χαρακτηρίζεται από ιδιαίτερη ευκολία εφόσον αποτελούν πολύ συγκεκριμένα και οριοθετημένα τμήματα της διδακτέας ύλης ενώ ταυτόχρονα δεν απαιτείται κριτική επεξεργασία.
Η κα.Κανιάρη σχολίασε τα σημερινά θέματα της Ιστορίας.
Τα θέματα Ιστορίας Κατεύθυνσης χαρακτηρίζονται από σχετικό βαθμό δυσκολίας. Θέματα από το Κεφάλαιο Γ΄ «Αγροτικό» είχαν μελετηθεί από όλους τους μαθητές καθώς αποτελούν και το πρώτο κεφάλαιο της ύλης στο οποίο εξετάζονται πολλές φορές οι μαθητές από την περίοδο της θερινής προετοιμασίας. Ποντιακό και Κρητικό Ζήτημα για άλλη μια φορά αξιοποιήθηκαν σε ερωτήσεις ανάπτυξης. Το ερώτημα για τη διοίκηση της Τραπεζούντας απευθυνόταν σε μαθητές που αντιμετωπίζουν τη μελέτη με κριτική ματιά.
Τέλος τα παραθέματα είχαν πολλαπλά στοιχεία προς αξιοποίηση, χωρίς κανένα από αυτά να δημιουργεί σύγχυση.
Η κα.Αθανασίου σχολίασε τα σημερινά θέματα των Αρχών Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Τα θέματα Αρχών Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ήταν αδούλευτα και επιεικώς προχειρογραμμένα διότι η ομάδα Α χαρακτηρίζονταν από απλές προτάσεις του βιβλίου και η ομάδα Β από κατ’ επανάληψη εξεταζόμενα θέματα.-
Ο Γεώργιος Κωνσταντίνου Χατζητέγας γεννήθηκε στο Βουκουρέστι το 1957 από βλαχόφωνους Έλληνες γονείς και επαναπατρίσθηκε το 1966. Σπούδασε Φυσική στο Πανεπιστήμιο της Αθήνας. Από το 1982 διευθύνει φροντιστήρια γενικών εξετάσεων στην Αθήνα. Διδάσκει το μάθημα της Φυσικής σε υποψήφιους ΑΕΙ και ΤΕΙ. Αρθρογραφεί σε εφημερίδες και περιοδικά για επίκαιρα εκπαιδευτικά ζητήματα, συμμετέχει σε προγράμματα εφαρμοσμένου επαγγελματικού προσανατολισμού και σε πλήθος σχετικών σεμιναρίων – διαλέξεων – εκπομπών σε όλη την Ελλάδα. Είναι μέλος της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών και της Εταιρείας Αρωμανικού Πολιτισμού. Το 2004 εκλέχθηκε Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδας. … ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Ανατροπή του Ελληνικού Μύθου είναι ένα δοκίμιο που συμπυκνώνει τις αναζητήσεις και τους προβληματισμούς μιας δημιουργικής και πολυτάραχης οκταετίας στην πρώτη γραμμή, στα συλλογικά δρώμενα των Φροντιστών. Το βιβλίο αποδεικνύει ότι το φροντιστήριο δεν αποτελεί ένα εγχώριο φαινόμενο, αλλά διεθνές και διαχρονικό εκπαιδευτικό γεγονός. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συμπληρώστε το e-mail σας στο παρακάτω πεδίο για να ενημερώνεστε πρώτοι από το ιστολόγιο.