Όταν η Υπουργός της Παιδείας μας αισθάνεται την ανάγκη να εκδηλώσει δημόσια την ντροπή της, επειδή οι μαθητές της τελευταίας τάξης αξιοποιώντας το «δικαίωμα» των 150 απουσιών προσκομίζουν, με τη συναίνεση των γονέων τους, ψεύτικες βεβαιώσεις για να μην πάνε σχολείο κανένας δεν μπορεί πλέον να υποκρίνεται.
Άρθρο στο σημερινό "Κόσμο του Επενδυτή"
Στο τέλος μιας ακόμα ακαδημαϊκής χρονιάς το φυσικό επακόλουθο της σχολικής ζωής είναι η ανασκόπηση και η αξιολόγηση των αποτελεσμάτων της ως αναγκαίο προαπαιτούμενο του προγραμματισμού και της επόμενης στοχοθεσίας. Η απουσία όμως κάθε διαδικασίας στοιχειώδους αυτοελέγχου αλλά και η πεισματική διατήρηση μιας αρνητικής στάσης με συντεχνιακές λογικές επαυξάνει την πιθανότητα η επόμενη χρονιά να μην διαφέρει σε τίποτα από την προηγούμενη.(Άρθρο στον σημερινό Κόσμο του Επενδυτή).
Η αυλαία των Πανελλαδικών εξετάσεων έπεσε την Παρασκευή για τη μεγάλη πλειονότητα των εφήβων υποψηφίων μας επιβεβαιώνοντας πανηγυρικά για μια ακόμα χρονιά τα δεινά της Παιδείας μας. Η ανοιχτή, κλιμακούμενη και ποιοτική θεματοδοσία των φετινών δοκιμασιών απαλλαγμένη από τον βρόγχο της βαθμολογικής βάσης θα επιτρέψει ασφαλώς την αποτελεσματική διαβάθμιση των μοχθούντων, παράλληλα όμως θα διαγνώσει το τραγικά χαμηλό επίπεδο της Παιδείας μας (Άρθρο στον σημερινό «Κόσμο του Επενδυτή»).
Η κατάργηση της βαθμολογικής βάσης στις φετινές Πανελλαδικές Εξετάσεις αλλάζει σε σημαντικό βαθμό τα εξεταστικά δεδομένα και δημιουργεί ευκαιρίες πρόσβασης, οι οποίες μπορούν να αξιοποιηθούν από τους υποψηφίους για την εισαγωγή τους σε σχολές και τμήματα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (Άρθρο στη σημερινή Απογευματινή).
Το ιστολόγιο δημοσιεύει σήμερα ένα εξαιρετικό και διαχρονικά επίκαιρο άρθρο ενός αληθινού Φροντιστή. Αποτελεί την εισήγηση του σε διημερίδα του Πανεπιστημίου Αιγαίου στη Ρόδο το 1993. Δεκαεπτά χρόνια αργότερα το άρθρο εξακολουθεί να είναι απόλυτα διαδραστικό. Συντάκτης του ο Νικηφόρος Μαρκάκης, ένας μαθηματικός του πνεύματος, ένας διανοούμενος που κοσμεί δεκαετίες τώρα τη φροντιστηριακή εκπαίδευση με καινοτομίες και ευρηματικές διδακτικές. Αυτό που μου αρέσει πάντως στον ιδεολογικό αρχηγό του Μεθοδικού είναι ότι δεν έχει διαποτισθεί διόλου από την έπαρση που αποτελεί την μεγάλη ασθένεια του κλάδου. Είναι σεμνός και αυτό αποτυπώνεται ως σοφία και μέτρο στο άρθρο. Δείτε το και στείλτε το παντού αγαπητοί φίλοι. Το ιστολόγιο συλλέγει και αναδεικνύει θησαυρούς και χαρακτήρες που υπηρετούν το ποιοτικό φροντιστήριο.
Σχολείο-Φροντιστήριο-Εξετάσεις Μία διαρκής διαδραστική σχέση [Αρχείο PDF]
Ο Γεώργιος Κωνσταντίνου Χατζητέγας γεννήθηκε στο Βουκουρέστι το 1957 από βλαχόφωνους Έλληνες γονείς και επαναπατρίσθηκε το 1966. Σπούδασε Φυσική στο Πανεπιστήμιο της Αθήνας. Από το 1982 διευθύνει φροντιστήρια γενικών εξετάσεων στην Αθήνα. Διδάσκει το μάθημα της Φυσικής σε υποψήφιους ΑΕΙ και ΤΕΙ. Αρθρογραφεί σε εφημερίδες και περιοδικά για επίκαιρα εκπαιδευτικά ζητήματα, συμμετέχει σε προγράμματα εφαρμοσμένου επαγγελματικού προσανατολισμού και σε πλήθος σχετικών σεμιναρίων – διαλέξεων – εκπομπών σε όλη την Ελλάδα. Είναι μέλος της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών και της Εταιρείας Αρωμανικού Πολιτισμού. Το 2004 εκλέχθηκε Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδας. … ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Ανατροπή του Ελληνικού Μύθου είναι ένα δοκίμιο που συμπυκνώνει τις αναζητήσεις και τους προβληματισμούς μιας δημιουργικής και πολυτάραχης οκταετίας στην πρώτη γραμμή, στα συλλογικά δρώμενα των Φροντιστών. Το βιβλίο αποδεικνύει ότι το φροντιστήριο δεν αποτελεί ένα εγχώριο φαινόμενο, αλλά διεθνές και διαχρονικό εκπαιδευτικό γεγονός. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συμπληρώστε το e-mail σας στο παρακάτω πεδίο για να ενημερώνεστε πρώτοι από το ιστολόγιο.