Τα σημερινά θέματα στο μάθημα της Χημείας ήταν απαιτητικά, πρέπει όμως να σημειώσουμε ότι η επαύξηση της δυσκολίας ήταν σε ένα βαθμό αναμενόμενη. Οι δικές μας επισημάνσεις επαληθεύτηκαν και αυτό ασφαλώς μας ικανοποιεί. Οι πράξεις στο τέταρτο ζήτημα ήταν αρκετές, οδηγούσαν όμως σε όμορφα αποτελέσματα και αυτό πρέπει να πιστωθεί στην θεματοδοσία. Είναι ανάγκη να σημειώσουμε για πολλοστή φορά ότι τα απαιτητικά θέματα δεν μειώνουν τις θέσεις των εισακτέων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Να προσθέσουμε επίσης ότι η θεωρία της ισοπέδωσης όλων των μαθητών και η φημολογούμενη αδυναμία της διαβάθμισής τους είναι για μερικούς ένας βολικός μύθος, ο οποίος στην πράξη δεν επαληθεύεται. Δεν έχουμε επιβεβαιώσει την φράση μέλους της Κ.Ε.Ε., ο οποίος φέρεται να δήλωσε ότι «δεν είναι ανάγκη να μπαίνουν οι μαθητές μας στις ιατρικές σχολές με βαθμολογίες άνω των 19». Προσυπογράφουμε αυτή την αντίληψη γιατί έχουμε διδάξει και εξακολουθούμε να διδάσκουμε την θεωρία των άριστων επιδόσεων, οι οποίες τόσο μας έχουν ταλαιπωρήσει στο παρελθόν. Η γραμμή της πιο σκληρής θεματοδοσίας διευκολύνει την διαβάθμιση των υποψηφίων. Αυτά για την Χημεία και για την συζήτηση περί της δυσκολίας των θεμάτων. Τα Λατινικά, στα οποία διαγωνίστηκαν οι υποψήφιοι σήμερα, μπορούν να χαρακτηριστούν εύκολα και αυτό, συναθροιζόμενο στα υπόλοιπα μαθήματα, σημαίνει ότι οι βάσεις καλά θα κρατήσουν στο πρώτο επιστημονικό πεδίο. Αν μάλιστα επαληθευτεί και η περαιτέρω μεταστροφή των προτιμήσεων των υποψηφίων από τα Παιδαγωγικά προς τις Νομικές, τις Ψυχολογίες και τις Φιλολογίες, θα μπορούσε κανένας να πιθανολογήσει και ανοδικές τάσεις. Τέλος, το μάθημα ΑΕΠΠ έδωσε λογικά θέματα ανάλογης δυσκολίας με τα περσινά, ξανάνοιξε όμως την συζήτηση για την αναγκαιότητα του συγκεκριμένου μαθήματος. Τι σας λέω τώρα…! Εδώ η χώρα απειλείται από παντελή έλλειψη δραστικών πολιτικών και εμείς αναζητούμε τα μελλούμενα. Με την σημερινή μέρα οι Πανελλαδικές τελειώνουν για το 70% των διαγωνιζομένων και την ερχόμενη Τρίτη θα κλείσει ο πρώτος κύκλος των δοκιμασιών, γιατί υπάρχουν και τα ειδικά μαθήματα. Ευχές για ξεκούραση και καλά αποτελέσματα στους μαθητές που ολοκλήρωσαν την προσπάθειά τους και δύναμη συνέχειας για όσους τολμούν να διδάσκουν ! (δείτε πάντως και μία περίληψη του αλαλούμ των εξετάσεων από τα Νέα)
Ο Γεώργιος Κωνσταντίνου Χατζητέγας γεννήθηκε στο Βουκουρέστι το 1957 από βλαχόφωνους Έλληνες γονείς και επαναπατρίσθηκε το 1966. Σπούδασε Φυσική στο Πανεπιστήμιο της Αθήνας. Από το 1982 διευθύνει φροντιστήρια γενικών εξετάσεων στην Αθήνα. Διδάσκει το μάθημα της Φυσικής σε υποψήφιους ΑΕΙ και ΤΕΙ. Αρθρογραφεί σε εφημερίδες και περιοδικά για επίκαιρα εκπαιδευτικά ζητήματα, συμμετέχει σε προγράμματα εφαρμοσμένου επαγγελματικού προσανατολισμού και σε πλήθος σχετικών σεμιναρίων – διαλέξεων – εκπομπών σε όλη την Ελλάδα. Είναι μέλος της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών και της Εταιρείας Αρωμανικού Πολιτισμού. Το 2004 εκλέχθηκε Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδας. … ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Ανατροπή του Ελληνικού Μύθου είναι ένα δοκίμιο που συμπυκνώνει τις αναζητήσεις και τους προβληματισμούς μιας δημιουργικής και πολυτάραχης οκταετίας στην πρώτη γραμμή, στα συλλογικά δρώμενα των Φροντιστών. Το βιβλίο αποδεικνύει ότι το φροντιστήριο δεν αποτελεί ένα εγχώριο φαινόμενο, αλλά διεθνές και διαχρονικό εκπαιδευτικό γεγονός. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συμπληρώστε το e-mail σας στο παρακάτω πεδίο για να ενημερώνεστε πρώτοι από το ιστολόγιο.