Η «ανάκριση» του Σταύρου Λέττη και μερικών ακόμα συναδέλφων για το αυριανό διαγώνισμα συμπληρώνει τις ιδέες περί των αυριανών θεμάτων. Η άποψη των περισσοτέρων είναι ότι στο 3ο ζήτημα θα έχουμε ένα στάσιμο κύμα το οποίο σε καμία περίπτωση δεν θα υπερβαίνει το μέτρο της δυσκολίας που συναντάμε στην άσκηση 2.54 του σχολικού βιβλίου. Τα νέα μέλη της φετινής επιτροπής, πάντως, διαπνέονται από ηλεκτρομαγνητικά κύματα και ως εκ τούτου δεν πρέπει να αποκλειστεί καθόλου η επανεμφάνιση κυκλώματος LC στο 3ο ζήτημα. Εννοείται ότι το μέτρο της δυσκολίας δεν μπορεί να υπερβαίνει την 1.49 του σχολικού βιβλίου. Οι μαθητές μας δε θα πρέπει να ξεχάσουν σε καμία περίπτωση τις ασκήσεις 2.44 και 2.45 του σχολικού βιβλίου για την πορεία μιας μονοχρωματικής δέσμης φωτός. Ευχόμαστε επιτυχία σε όλους υπονοώντας φυσικά όχι μόνο τους μαθητές μας αλλά και εκείνους που συντάσσουν το διαγώνισμα. Γνωρίζουμε τις δυσκολίες μιας δίκαιης εξέτασης που θα διαβαθμίζει τους μαθητές σε όλες τις κλίμακες και έχουμε επίγνωση των δυσχερειών καθώς ένα διαγώνισμα επικυρώνει την αξία του όταν γράφεται από τους χιλιάδες υποψηφίους οι οποίοι με μοναδικό τρόπο αναδεικνύουν τις αθέατες πλευρές του. Η εκ των προτέρων στάθμιση είναι ασφαλώς ένα δύσκολο ζητούμενο και απαιτεί την εμπειρία όλων χωρίς κανένα αποκλεισμό. Καλή Δύναμη σε Όλους!
Ο Γεώργιος Κωνσταντίνου Χατζητέγας γεννήθηκε στο Βουκουρέστι το 1957 από βλαχόφωνους Έλληνες γονείς και επαναπατρίσθηκε το 1966. Σπούδασε Φυσική στο Πανεπιστήμιο της Αθήνας. Από το 1982 διευθύνει φροντιστήρια γενικών εξετάσεων στην Αθήνα. Διδάσκει το μάθημα της Φυσικής σε υποψήφιους ΑΕΙ και ΤΕΙ. Αρθρογραφεί σε εφημερίδες και περιοδικά για επίκαιρα εκπαιδευτικά ζητήματα, συμμετέχει σε προγράμματα εφαρμοσμένου επαγγελματικού προσανατολισμού και σε πλήθος σχετικών σεμιναρίων – διαλέξεων – εκπομπών σε όλη την Ελλάδα. Είναι μέλος της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών και της Εταιρείας Αρωμανικού Πολιτισμού. Το 2004 εκλέχθηκε Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδας. … ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Ανατροπή του Ελληνικού Μύθου είναι ένα δοκίμιο που συμπυκνώνει τις αναζητήσεις και τους προβληματισμούς μιας δημιουργικής και πολυτάραχης οκταετίας στην πρώτη γραμμή, στα συλλογικά δρώμενα των Φροντιστών. Το βιβλίο αποδεικνύει ότι το φροντιστήριο δεν αποτελεί ένα εγχώριο φαινόμενο, αλλά διεθνές και διαχρονικό εκπαιδευτικό γεγονός. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συμπληρώστε το e-mail σας στο παρακάτω πεδίο για να ενημερώνεστε πρώτοι από το ιστολόγιο.