Tα θέματα της Λογοτεχνίας ήταν στα πλαίσια του πνεύματος με το οποίο τέθηκαν και τα θέματα στις Πανελλήνιες της προηγούμενης χρονιάς. Το συγκεκριμένο ποίημα δεν είχε πέσει ποτέ στις Πανελλήνιες εξετάσεις του Ιουνίου και με αυτό το σκεπτικό ήταν αυξημένης επικινδυνότητας.
Τα ζητούμενα απαιτούσαν γνώση του περιεχομένου και της τεχνικής, ανταποκρίνονταν όμως σε αυτά που είχαν διδαχθεί οι μαθητές. Δεν έκρυβαν δυσάρεστες εκπλήξεις και δεν άφηναν περιθώρια για παρερμηνείες.
Ως προς το Παράλληλο Κείμενο, το οποίο πάντα παρουσιάζει τη μεγαλύτερη δυσκολία, έδωσε τη δυνατότητα στους μαθητές να ενεργοποιήσουν την κριτική τους σκέψη και να αναδείξουν την ικανότητά τους στην ερμηνευτική προσέγγιση και στη συγκριτική αντιμετώπιση των ποιητικών κειμένων.
Ο κ. Πάνος Παπαναγιώτου σχολίασε τα σημερινά θέματα στα Μαθηματικά της Κατεύθυνσης:
«Τα θέματα χαρακτηρίζονται για την βατότητά τους σε γενικές γραμμές. Σε σχέση με τα περσινά θέματα είναι μικρότερης δυσκολίας, αφού έλειπε ένα σχετικά δύσκολο ερώτημα «φρένο», όπως συνηθίζεται στο 3ο θέμα.
Η δυσκολία για πρόσβαση στο Άριστα περιορίστηκε στα δύο μόνο τελευταία ερωτήματα του 4ου θέματος, τα οποία μπορούσαν να διαχειριστούν αποτελεσματικά οι μεθοδικά προετοιμασμένοι υποψήφιοι.»