Ενδιαφέρουσες οι Εξελίξεις στο Παγκόσμιο Φροντιστήριο . Καθημερινά με τον πολύ πρωινό καφέ παρακολουθώ τις Τάσεις , μέσω της Ειδησεογραφίας και της Αυτόματης Μετάφρασης , στην Shadow Education . Παράλληλα με το Διαδικτυακό Φροντιστήριο που παίρνει αργά αλλά σταθερά μερίδιο , στην μακρινή Ιαπωνία , την οποία μάλιστα αυτές τις μέρες επισκέπτονται ανήσυχοι Τούρκοι Φροντιστές , η Goldman Sachs μελετά την Riso Kyoiku . Ένα παραδοσιακό ομαδικό juku που μετατοπίζεται στην αυξανόμενη ζήτηση της ατομικής διδασκαλίας μέσω του προγράμματος “Thomas” . Τί προτείνει ; Έναν Καθηγητή για κάθε Μαθητή σε μια Τάξη ! Κάπως έτσι θυμήθηκα και τον Κωνσταντίνο Παπαγιαννούλη που έγραφε πρόσφατα για την Οικονομία του Διαμοιρασμού και για μία διαφορετική προσέγγιση του Φαινομένου των “Μαύρων” Ιδιαιτέρων από τα οργανωμένα Φροντιστήρια ! Και για να στεναχωρήσω τους γιαλαντζί “Νεοφιλελεύθερους” των Βαλκανίων , το Franchise στην Παιδεία συνιστά μια διαρκώς αναπτυσσόμενη επιχειρηματική πρακτική . Με ποιοτική τυποποίηση και οι Εκπαιδευτικές Υπηρεσίες έχουν πλέον ταυτότητα . Είμαστε στην Εποχή των “Εμφιαλωμένων” Υπηρεσιών και το Χύμα Κρασί από το Χωριό είναι συχνά στα πρόθυρα της Οξείδωσης . Μελετήστε και τους σχετικούς συνδέσμους ! Πάντως και το Διήμερο 2 & 3 Μαρτίου στην Θεσσαλονίκη θα μιλήσουμε εφ΄ όλης της ύλης !
Ο Γεώργιος Κωνσταντίνου Χατζητέγας γεννήθηκε στο Βουκουρέστι το 1957 από βλαχόφωνους Έλληνες γονείς και επαναπατρίσθηκε το 1966. Σπούδασε Φυσική στο Πανεπιστήμιο της Αθήνας. Από το 1982 διευθύνει φροντιστήρια γενικών εξετάσεων στην Αθήνα. Διδάσκει το μάθημα της Φυσικής σε υποψήφιους ΑΕΙ και ΤΕΙ. Αρθρογραφεί σε εφημερίδες και περιοδικά για επίκαιρα εκπαιδευτικά ζητήματα, συμμετέχει σε προγράμματα εφαρμοσμένου επαγγελματικού προσανατολισμού και σε πλήθος σχετικών σεμιναρίων – διαλέξεων – εκπομπών σε όλη την Ελλάδα. Είναι μέλος της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών και της Εταιρείας Αρωμανικού Πολιτισμού. Το 2004 εκλέχθηκε Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδας. … ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Ανατροπή του Ελληνικού Μύθου είναι ένα δοκίμιο που συμπυκνώνει τις αναζητήσεις και τους προβληματισμούς μιας δημιουργικής και πολυτάραχης οκταετίας στην πρώτη γραμμή, στα συλλογικά δρώμενα των Φροντιστών. Το βιβλίο αποδεικνύει ότι το φροντιστήριο δεν αποτελεί ένα εγχώριο φαινόμενο, αλλά διεθνές και διαχρονικό εκπαιδευτικό γεγονός. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συμπληρώστε το e-mail σας στο παρακάτω πεδίο για να ενημερώνεστε πρώτοι από το ιστολόγιο.