Μια σημαντική εξέλιξη παρακάμπτει και ακυρώνει το περίφημο Άρθρο 16 … Ένας Μαθηματικός και Φροντιστής , ο Μανώλης Αμαργιανάκης , μετά από μια πολύχρονη διαδρομή στο “Όριον” των Αμπελοκήπων , ίδρυσε είκοσι χρόνια πριν το Γαλλικό Κολέγιο IdEF… Μεθοδικός και Επίμονος όσο κανένας αξιοποίησε στο έπακρο τα δεδομένα του Ενιαίου Ευρωπαϊκού Χάρτη Ανώτατης Εκπαίδευσης και με μια μακρά συνεργασία με το Paris 13 πέτυχε αυτό που οι Εγχώριοι Κρατιστές φοβόντουσαν … Την Απόλυτη Αναγνώριση των Σπουδών και των Ακαδημαϊκών Προσόντων … Η Ελληνική Πολιτεία ας Διδαχθεί από την Κυπριακή διαχείριση του θέματος των Ιδιωτικών Πανεπιστημίων … Ας αντιγράψει τουλάχιστον την Τουρκική εμπειρία η οποία συμπεριλαμβάνει στο Μηχανογραφικό των Παν-Τουρκικών και τα Ιδιωτικά Πανεπιστήμια … Διαφορετικά θα καταστεί η Γραφική Ουραγός της Κοινωνίας … Γιατί αντί να στέλνει ένας Γονιός το Παιδί του στην Νομική της Κομοτηνής ή της Αλλοδαπής θα επιλέγει με ετήσια δίδακτρα της τάξεως των 9000 ευρώ την οικονομικότερη λύση του εν Αθήναις Paris … Δείτε το σχετικό ρεπορτάζ των Νέων … Ο Ρόλος του Κράτους στην Παιδεία δεν είναι να Λειτουργεί Φούρνους αλλά να Ελέγχει την Ποιότητα του Άρτου που Παράγεται … Ψωμί , Παιδεία , Ελευθερία …
Ο Γεώργιος Κωνσταντίνου Χατζητέγας γεννήθηκε στο Βουκουρέστι το 1957 από βλαχόφωνους Έλληνες γονείς και επαναπατρίσθηκε το 1966. Σπούδασε Φυσική στο Πανεπιστήμιο της Αθήνας. Από το 1982 διευθύνει φροντιστήρια γενικών εξετάσεων στην Αθήνα. Διδάσκει το μάθημα της Φυσικής σε υποψήφιους ΑΕΙ και ΤΕΙ. Αρθρογραφεί σε εφημερίδες και περιοδικά για επίκαιρα εκπαιδευτικά ζητήματα, συμμετέχει σε προγράμματα εφαρμοσμένου επαγγελματικού προσανατολισμού και σε πλήθος σχετικών σεμιναρίων – διαλέξεων – εκπομπών σε όλη την Ελλάδα. Είναι μέλος της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών και της Εταιρείας Αρωμανικού Πολιτισμού. Το 2004 εκλέχθηκε Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδας. … ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Ανατροπή του Ελληνικού Μύθου είναι ένα δοκίμιο που συμπυκνώνει τις αναζητήσεις και τους προβληματισμούς μιας δημιουργικής και πολυτάραχης οκταετίας στην πρώτη γραμμή, στα συλλογικά δρώμενα των Φροντιστών. Το βιβλίο αποδεικνύει ότι το φροντιστήριο δεν αποτελεί ένα εγχώριο φαινόμενο, αλλά διεθνές και διαχρονικό εκπαιδευτικό γεγονός. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συμπληρώστε το e-mail σας στο παρακάτω πεδίο για να ενημερώνεστε πρώτοι από το ιστολόγιο.