Στην Μηχανική των Εκλογών έχουμε Κλαδικώς και αρκούντως Εξασκηθεί … Η αναφορά μάλιστα σε εκλογικά τερτίπια “θυμώνει” Εκλεκτούς και “Εκλεγμένους” σε λίστες προσημειωμένων ψηφοδελτίων … Ο Σκοπός Αγιάζει τα Μέσα … Το Ζητούμενο ωστόσο Απουσιάζει … Και Πρυτανεύει ο Εγωιστικός Αυτοσκοπός της Προσωπικής Επιβεβαίωσης ο οποίος ούτε μας Ικανοποιεί ούτε μας Ενδιαφέρει … Η Δυσφορία στο Κοινό των Φροντιστών είναι Εμφανής και φωτογραφίζει ως τροχοπέδη το Ονοματεπώνυμο της Φοβικής και Άτολμης Μετριοκρατίας … Όσοι Επιθυμούν να Αναλάβουν Ευθύνες ας Παρουσιάσουν Θέσεις … Και Όσοι δεν Καταθέτουν Προτάσεις ας Υπηρετήσουν το Κοινό των Φροντιστών με την θεμελίωση της Μηχανικής που οδηγεί στην Παραγωγή των Θέσεων … Και για να μην παραμένω τυπικά διαπιστωτικός σας παραπέμπω στα 10 Σημεία για το Φροντιστήριο που μπορούν να ιεραρχηθούν … Στα οποία συναθροίζω τις Δημόσιες Τοποθετήσεις και την Αρθρογραφία πολλών Άξιων Στελεχών … Προσθέτω και την Μηδενική συνεισφορά της “ηγεμονικής” Αφωνίας … Όσοι όμως Επιθυμούν να διαχειρισθούν τις Τύχες του Κλάδου την επόμενη Τριετία δεν μπορούν να ζητάνε Λευκές Επιταγές …
Ο Γεώργιος Κωνσταντίνου Χατζητέγας γεννήθηκε στο Βουκουρέστι το 1957 από βλαχόφωνους Έλληνες γονείς και επαναπατρίσθηκε το 1966. Σπούδασε Φυσική στο Πανεπιστήμιο της Αθήνας. Από το 1982 διευθύνει φροντιστήρια γενικών εξετάσεων στην Αθήνα. Διδάσκει το μάθημα της Φυσικής σε υποψήφιους ΑΕΙ και ΤΕΙ. Αρθρογραφεί σε εφημερίδες και περιοδικά για επίκαιρα εκπαιδευτικά ζητήματα, συμμετέχει σε προγράμματα εφαρμοσμένου επαγγελματικού προσανατολισμού και σε πλήθος σχετικών σεμιναρίων – διαλέξεων – εκπομπών σε όλη την Ελλάδα. Είναι μέλος της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών και της Εταιρείας Αρωμανικού Πολιτισμού. Το 2004 εκλέχθηκε Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδας. … ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Ανατροπή του Ελληνικού Μύθου είναι ένα δοκίμιο που συμπυκνώνει τις αναζητήσεις και τους προβληματισμούς μιας δημιουργικής και πολυτάραχης οκταετίας στην πρώτη γραμμή, στα συλλογικά δρώμενα των Φροντιστών. Το βιβλίο αποδεικνύει ότι το φροντιστήριο δεν αποτελεί ένα εγχώριο φαινόμενο, αλλά διεθνές και διαχρονικό εκπαιδευτικό γεγονός. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συμπληρώστε το e-mail σας στο παρακάτω πεδίο για να ενημερώνεστε πρώτοι από το ιστολόγιο.