Οι προτάσεις μιας ομάδας Νέων Φοιτητών οι οποίοι συγκροτούν την ελληνική εκδοχή της παγκόσμιας κίνησης “Reform Education Now” προκάλεσαν το ενδιαφέρον της Επιτροπής του Εθνικού και Κοινωνικού Διαλόγου για την Παιδεία … Έτσι , αύριο το βράδυ στο αμφιθέατρο της Εθνικής Σχολής της Δημόσιας Υγείας οι προτάσεις της ομάδας θα συζητηθούν με συντονιστή τον δικό μας Φυσικό Παναγιώτη Φιλντίση … Οι προτάσεις της REN ξεφεύγουν από το τυπικό της απέραντης θεωρητικολογίας και αναφέρονται στην καθημερινότητα του σχολείου … Τις έχουμε ανάγκη όσο αιρετικές και πρόχειρες κι αν δείχνουν σε μερικές αποστροφές τους … Χρειαζόμαστε ένα δημιουργικό σοκ στην καθημερινότητα του σχολείου … Ελπίζω όλοι οι προσκεκλημένοι που αναζήτησαν διαδικτυακά τη συμμετοχή τους να καταφέρουν να περάσουν από το wall των Αριστεριστών που θα προσπαθήσουν να διαλύσουν εκ νέου κάθε συζήτηση … Πόσω μάλλον όταν οι θέσεις των REN φαντάζουν ανατρεπτικές και “απολίτικες” για αυτούς που υπερασπίζονται το σχολείο της μετριοκρατίας … Σε αυτόν τον Διάλογο θα έπρεπε να καταθέσουν τις προτάσεις τους και οι Φροντιστές … Ελπίζω να συμβεί αυτό το επόμενο διάστημα … Τα περιθώρια έχουν στενέψει αλλά ο Ηγούμενος κωφεύει καιρό τώρα στη συστηματική μας ενόχληση για ένα Συνέδριο Θέσεων … Η Κοινωνία των Πολιτών και η Κοινότητα των Εκπαιδευτικών αναμένει προτάσεις ρεαλιστικές και χρήσιμες … Το παράδειγμα των REN είναι καλύτερο από τη Σιωπή … Στα νέα των ημερών σταχυολογώ ένα πολύ σημαντικό Σεμινάριο της Orientum σε συνεργασία με το Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο της Κύπρου με θέμα την Εκπαιδευτική Ηγεσία . Θα πραγματοποιηθεί το πρωί της Παρασκευής 29 Ιανουαρίου στο Athens Plaza … Στη θεματολογία του Σεμιναρίου διαβάζουμε τίτλους που υποκρύπτουν ζητήματα της καθημερινότητας των Φροντιστηρίων … Το Ιστολόγιο θα δώσει το παρόν και στους REN και στο Σεμινάριο της Εκπαιδευτικής Ηγεσίας … Θέλω να προσθέσω και κάτι ακόμα … Μελετώντας τα στατιστικά δεδομένα τετραψήφιου πλήθους μαθητών της Γ΄ Λυκείου , για τις ανάγκες του νέου free press , καταλήγω στο συμπέρασμα ότι μόλις το 5% του συνόλου των υποψηφίων στις Πανελλαδικές του 2016 θα διεκδικήσουν θέσεις στο νεοσύστατο 4ο Παιδαγωγικό Πεδίο … Τι σημαίνει αυτό πρακτικά Σύντροφοι; 3.000 διαγωνιζόμενοι θα διεκδικήσουν 3.500 θέσεις Δασκάλων, Νηπιαγωγών και Βρεφονηπιοκόμων … Προαναγγέλλω το Βατερλώ των Βάσεων στα Παιδαγωγικά και το επίπεδο της προχειρότητας των Ασχέτων που σχεδίασαν το Νέο Εξεταστικό … Να γιατί θυμώνω με εκείνους που δεν συναινούν στο Δημόσιο Λόγο των Φροντιστών και δεν εννοώ παρά την εσωτερική και φοβική μετριοκρατία …
Ο Γεώργιος Κωνσταντίνου Χατζητέγας γεννήθηκε στο Βουκουρέστι το 1957 από βλαχόφωνους Έλληνες γονείς και επαναπατρίσθηκε το 1966. Σπούδασε Φυσική στο Πανεπιστήμιο της Αθήνας. Από το 1982 διευθύνει φροντιστήρια γενικών εξετάσεων στην Αθήνα. Διδάσκει το μάθημα της Φυσικής σε υποψήφιους ΑΕΙ και ΤΕΙ. Αρθρογραφεί σε εφημερίδες και περιοδικά για επίκαιρα εκπαιδευτικά ζητήματα, συμμετέχει σε προγράμματα εφαρμοσμένου επαγγελματικού προσανατολισμού και σε πλήθος σχετικών σεμιναρίων – διαλέξεων – εκπομπών σε όλη την Ελλάδα. Είναι μέλος της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών και της Εταιρείας Αρωμανικού Πολιτισμού. Το 2004 εκλέχθηκε Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδας. … ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Ανατροπή του Ελληνικού Μύθου είναι ένα δοκίμιο που συμπυκνώνει τις αναζητήσεις και τους προβληματισμούς μιας δημιουργικής και πολυτάραχης οκταετίας στην πρώτη γραμμή, στα συλλογικά δρώμενα των Φροντιστών. Το βιβλίο αποδεικνύει ότι το φροντιστήριο δεν αποτελεί ένα εγχώριο φαινόμενο, αλλά διεθνές και διαχρονικό εκπαιδευτικό γεγονός. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συμπληρώστε το e-mail σας στο παρακάτω πεδίο για να ενημερώνεστε πρώτοι από το ιστολόγιο.