Ολική Επαναφορά από αύριο το πρωί … Φύλλα Εργασίας , Διαγωνίσματα Προσομοίωσης , Μαθήματα , Σεμινάρια , Επιμορφωτικές και Κοινωνικές Δράσεις … Το Φροντιστήριο ως Διεθνές Εκπαιδευτικό Φαινόμενο Αξιολογείται , Επιλέγεται και Κυριαρχεί στην Παιδεία … Στο Παγκόσμιο Χωριό οι Ιδιωτικές Δαπάνες για την Εκπαίδευση έχουν προ πολλού υπερβεί την Κρατική Επιδότηση … Και αυτό σηματοδοτεί την Απόσυρση του Κράτους που αρχίζει να προσανατολίζεται στην σταθμισμένη χρηματοδότηση υπέρ των Αδυνάτων … Δεν μπορεί το Κράτος να Παράγει Παιδεία ούτε να γίνει το Θερμοκήπιο της Καινοτομίας … Οι Κοινωνίες Αυτορρυθμίζονται Σύντροφοι … Εδώ όμως , Εν Ελλάδι , ο Νόμος της Αδράνειας είναι εξαιρετικά αργός και βολικός … Εμείς ας μην γίνουμε Δορυφόροι της Αδράνειας … Με Έμφαση στην Ιστορία και στο Διεθνές Παράδειγμα που συστηματικά υποβαθμίζεται … Οι εικόνες προέρχονται από την θεαματική άνθηση των Ισπανικών Φροντιστηρίων που έχουν επιβληθεί σε μία χώρα στην οποία τα μισά Σχολεία είναι Ιδιωτικά … Για την αναζήτησή τους keywords … Centro de Estudios … Selectividad … Pruebas de Acceso a Estudios Universitarios … PAU … PAEU … Bachillerato … Να μην ανοίξω βραδιάτικα το Εξεταστικό της Ιβηρικής και ξυπνήσω μερικούς από την Ονείρωξη της Ελεύθερης Πρόσβασης με ισπανική υποχώρηση αντί ισπανικής … Κι Αρχή Καλός μας Χρόνος !
Ο Γεώργιος Κωνσταντίνου Χατζητέγας γεννήθηκε στο Βουκουρέστι το 1957 από βλαχόφωνους Έλληνες γονείς και επαναπατρίσθηκε το 1966. Σπούδασε Φυσική στο Πανεπιστήμιο της Αθήνας. Από το 1982 διευθύνει φροντιστήρια γενικών εξετάσεων στην Αθήνα. Διδάσκει το μάθημα της Φυσικής σε υποψήφιους ΑΕΙ και ΤΕΙ. Αρθρογραφεί σε εφημερίδες και περιοδικά για επίκαιρα εκπαιδευτικά ζητήματα, συμμετέχει σε προγράμματα εφαρμοσμένου επαγγελματικού προσανατολισμού και σε πλήθος σχετικών σεμιναρίων – διαλέξεων – εκπομπών σε όλη την Ελλάδα. Είναι μέλος της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών και της Εταιρείας Αρωμανικού Πολιτισμού. Το 2004 εκλέχθηκε Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδας. … ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Ανατροπή του Ελληνικού Μύθου είναι ένα δοκίμιο που συμπυκνώνει τις αναζητήσεις και τους προβληματισμούς μιας δημιουργικής και πολυτάραχης οκταετίας στην πρώτη γραμμή, στα συλλογικά δρώμενα των Φροντιστών. Το βιβλίο αποδεικνύει ότι το φροντιστήριο δεν αποτελεί ένα εγχώριο φαινόμενο, αλλά διεθνές και διαχρονικό εκπαιδευτικό γεγονός. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συμπληρώστε το e-mail σας στο παρακάτω πεδίο για να ενημερώνεστε πρώτοι από το ιστολόγιο.