“Αντισταθμιστική Εκπαίδευση” … Το νέο Συνώνυμο του Φροντιστηρίου … Μετά τις αλήστου μνήμης Ενισχυτικές Διδασκαλίες και την περίφημη ΠΔΣ του Μεγάλου Πέτρου το Κρατικό Φροντιστήριο επανέρχεται για να μοιράσει ψιχία ωρών και αντίδωρα προϋπηρεσίας … Κανένας δεν διανοείται την επιδότηση των οικονομικά ασθενέστερων και των εκπαιδευτικά αδύναμων … Εν αναμονή εξελίξεων στο Εξεταστικό … Να δούμε τίνι τρόπω θα προηγηθούν οι Πανελλαδικές των Απολυτηρίων … Ο νέος Γενικός Γραμματέας τρέχει πολλά χρονίζοντα και δεν σχετίζεται με την γνώριμη ραθυμία των Πανεπιστημιακών … Τα σχόλια των κακεντρεχών περί της αδυναμίας του στο “ασθενές” και τα iPhones ανθρώπινα κουτσομπολιά … Μεγάλωσε βλέπετε και στην Φωκίωνος … Έτσι και αλλιώς δεν μας αρέσουν οι Ξενέρωτοι … Στα δικά μας Καλά Χριστούγεννα … Πάμε για ένα Εορταστικό Συνέδριο pot-pourri … Λίγο απ΄όλα … Η Θεματολογία ωστόσο είναι Ανοιχτή και παρά το γεγονός ότι αποφύγαμε τον “ξαφνικό θάνατο” δεν μπορούμε να εφησυχάσουμε … Απαιτείται στιβαρή ηγεσία με καθαρές θέσεις και μαχητική στρατηγική … Για να μην γίνουν οι “Δάφνες” , Πικροδάφνες … Επίκαιρο και διαχρονικό το Έργο … Παίζεται και φέτος … Διανύουμε και την προεκλογική μας χρονιά με όραμα τριετίας …
Ο Γεώργιος Κωνσταντίνου Χατζητέγας γεννήθηκε στο Βουκουρέστι το 1957 από βλαχόφωνους Έλληνες γονείς και επαναπατρίσθηκε το 1966. Σπούδασε Φυσική στο Πανεπιστήμιο της Αθήνας. Από το 1982 διευθύνει φροντιστήρια γενικών εξετάσεων στην Αθήνα. Διδάσκει το μάθημα της Φυσικής σε υποψήφιους ΑΕΙ και ΤΕΙ. Αρθρογραφεί σε εφημερίδες και περιοδικά για επίκαιρα εκπαιδευτικά ζητήματα, συμμετέχει σε προγράμματα εφαρμοσμένου επαγγελματικού προσανατολισμού και σε πλήθος σχετικών σεμιναρίων – διαλέξεων – εκπομπών σε όλη την Ελλάδα. Είναι μέλος της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών και της Εταιρείας Αρωμανικού Πολιτισμού. Το 2004 εκλέχθηκε Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδας. … ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Ανατροπή του Ελληνικού Μύθου είναι ένα δοκίμιο που συμπυκνώνει τις αναζητήσεις και τους προβληματισμούς μιας δημιουργικής και πολυτάραχης οκταετίας στην πρώτη γραμμή, στα συλλογικά δρώμενα των Φροντιστών. Το βιβλίο αποδεικνύει ότι το φροντιστήριο δεν αποτελεί ένα εγχώριο φαινόμενο, αλλά διεθνές και διαχρονικό εκπαιδευτικό γεγονός. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συμπληρώστε το e-mail σας στο παρακάτω πεδίο για να ενημερώνεστε πρώτοι από το ιστολόγιο.