Πόσο όλα αυτά σχετίζονται με τον ανταγωνισμό στην αγορά των φροντιστηρίων και των ιδιαίτερων μαθημάτων ; Καθηγητές αναφέρουν ότι ένας καλός «ιδιαιτεράς» μπορεί να πάρει 60-70 ευρώ την ώρα (βέβαια προ κρίσης η «ταρίφα» έφτανε τα 100-150 ευρώ !) . Και τέλος ένα ερώτημα προς την ΚΕΕ : Γιατί πρέπει οι υποψήφιοι να εξετάζονται σε ασκήσεις άρτιες μεν αλλά μεγάλης δυσκολίας, πάνω στις οποίες «πειραματίζονται» και κάνουν διαδικτυακό διάλογο οι καθηγητές ; Η ΚΕΕ ψάχνει τζίνια (π.χ. στη Φυσική) όταν όλοι γνωρίζουμε το επίπεδο του Λυκείου ; Ή μήπως το επίπεδο των υποψηφίων πρέπει να διαμορφώνεται στα φροντιστήρια και τα ιδιαίτερα μαθήματα ; (πηγή “Καθημερινή”)
Ο Γεώργιος Κωνσταντίνου Χατζητέγας γεννήθηκε στο Βουκουρέστι το 1957 από βλαχόφωνους Έλληνες γονείς και επαναπατρίσθηκε το 1966. Σπούδασε Φυσική στο Πανεπιστήμιο της Αθήνας. Από το 1982 διευθύνει φροντιστήρια γενικών εξετάσεων στην Αθήνα. Διδάσκει το μάθημα της Φυσικής σε υποψήφιους ΑΕΙ και ΤΕΙ. Αρθρογραφεί σε εφημερίδες και περιοδικά για επίκαιρα εκπαιδευτικά ζητήματα, συμμετέχει σε προγράμματα εφαρμοσμένου επαγγελματικού προσανατολισμού και σε πλήθος σχετικών σεμιναρίων – διαλέξεων – εκπομπών σε όλη την Ελλάδα. Είναι μέλος της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών και της Εταιρείας Αρωμανικού Πολιτισμού. Το 2004 εκλέχθηκε Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδας. … ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Ανατροπή του Ελληνικού Μύθου είναι ένα δοκίμιο που συμπυκνώνει τις αναζητήσεις και τους προβληματισμούς μιας δημιουργικής και πολυτάραχης οκταετίας στην πρώτη γραμμή, στα συλλογικά δρώμενα των Φροντιστών. Το βιβλίο αποδεικνύει ότι το φροντιστήριο δεν αποτελεί ένα εγχώριο φαινόμενο, αλλά διεθνές και διαχρονικό εκπαιδευτικό γεγονός. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συμπληρώστε το e-mail σας στο παρακάτω πεδίο για να ενημερώνεστε πρώτοι από το ιστολόγιο.