Διαβάζω ένα καλαίσθητο πολύπτυχο φυλλάδιο φροντιστηριακού οργανισμού το οποίο πραγματικά μου άρεσε για την λιτότητα και την ευστοχία των μηνυμάτων του . Η επιγραμματική αναφορά όμως επτά δεκάδων επιτυχιών στην πιο περιζήτητη σχολή της χώρας με ανάγκασε να καταφύγω σε πράξεις λογικής. Θεώρησα υπερδιπλάσια τα ποσοστά επιτυχίας του φροντιστηρίου έναντι των πανελλαδικών μέσων όρων , μέτρησα κάθε στατιστική καταγραφή ετών που διέθετα και με μετριοπαθείς υπολογισμούς έφθασα στο συμπέρασμα ότι το διαφημιστικό μήνυμα για να είναι αληθινό απαιτεί , κατ΄ελάχιστον , πέραν των τρισχιλίων εγγεγραμένων στα μαθητολόγια της τελευταίας τάξης ! Εύχομαι το αποτέλεσμα να είναι ένα αληθινό ρεκόρ προς μελλοντική κατάρριψη και όχι ένα ακόμα τρυκ της φροντιστηριακής διαφήμισης που κορυφώνεται με καταιγισμό αμφιλεγόμενων ποσοστών και κάτω του κόστους προσφορών .