Αυτού του είδους οι «παροχές» ακυρώνουν την αρχή των ίσων ευκαιριών στην εκπαίδευση, η οποία αποτελεί βασική δημοκρατική αρχή. Επιπλέον, όλες αυτές οι ευνοϊκές ρυθμίσεις δημιουργούν εύλογα μια αντιπαλότητα μεταξύ των πολιτών και υπονομεύουν την κοινωνική συνοχή. Στη χώρα μας ένας από τους λίγους θεσμούς που δουλεύει αξιοκρατικά είναι αυτός της εισαγωγής στα ΑΕΙ. Οι ευνοϊκές ρυθμίσεις, για τις οποίες έγινε λόγος παραπάνω στερούν την κοινωνία μας από την αξιοκρατία που, ιδιαίτερα στη σημερινή συγκυρία, την έχει απόλυτη ανάγκη.(μια επιστολή στην Υπουργό Παιδείας , πηγή το “Ποντίκι”)
Ο Γεώργιος Κωνσταντίνου Χατζητέγας γεννήθηκε στο Βουκουρέστι το 1957 από βλαχόφωνους Έλληνες γονείς και επαναπατρίσθηκε το 1966. Σπούδασε Φυσική στο Πανεπιστήμιο της Αθήνας. Από το 1982 διευθύνει φροντιστήρια γενικών εξετάσεων στην Αθήνα. Διδάσκει το μάθημα της Φυσικής σε υποψήφιους ΑΕΙ και ΤΕΙ. Αρθρογραφεί σε εφημερίδες και περιοδικά για επίκαιρα εκπαιδευτικά ζητήματα, συμμετέχει σε προγράμματα εφαρμοσμένου επαγγελματικού προσανατολισμού και σε πλήθος σχετικών σεμιναρίων – διαλέξεων – εκπομπών σε όλη την Ελλάδα. Είναι μέλος της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών και της Εταιρείας Αρωμανικού Πολιτισμού. Το 2004 εκλέχθηκε Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδας. … ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Ανατροπή του Ελληνικού Μύθου είναι ένα δοκίμιο που συμπυκνώνει τις αναζητήσεις και τους προβληματισμούς μιας δημιουργικής και πολυτάραχης οκταετίας στην πρώτη γραμμή, στα συλλογικά δρώμενα των Φροντιστών. Το βιβλίο αποδεικνύει ότι το φροντιστήριο δεν αποτελεί ένα εγχώριο φαινόμενο, αλλά διεθνές και διαχρονικό εκπαιδευτικό γεγονός. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συμπληρώστε το e-mail σας στο παρακάτω πεδίο για να ενημερώνεστε πρώτοι από το ιστολόγιο.