Με αυτές τις σκέψεις στο νου μου, μελετώ ξανά και ξανά τα προχθεσινά θέματα του διαγωνίσματος στα μαθηματικά κατεύθυνσης. Οφείλω να ξεκαθαρίσω τη θέση μου, ευθύς εξ αρχής : Το διαγώνισμα μου άρεσε. Μου άρεσε πολύ. Το βρήκα άρτιο, πλήρες, έξυπνο, απαιτητικό… όπως πιστεύω ότι πρέπει να είναι ένα σωστό και δίκαιο διαγώνισμα . Σε όλη τη διάρκεια της προετοιμασίας των παιδιών που με εμπιστεύθηκαν, κάθε διδακτική μου παραίνεση είχε ως στόχο και φιλοδοξία, να υπηρετήσει τη δυνατότητα των μαθητών μου να αντεπεξέλθουν σε ένα τέτοιο διαγώνισμα. Όλα καλά, λοιπόν. Ή μήπως όχι; (μια ενδιαφέρουσα κριτική θεώρηση των προχθεσινών Μαθηματικών απο τον Μιχάλη Αμοιραδάκη)
Ο Γεώργιος Κωνσταντίνου Χατζητέγας γεννήθηκε στο Βουκουρέστι το 1957 από βλαχόφωνους Έλληνες γονείς και επαναπατρίσθηκε το 1966. Σπούδασε Φυσική στο Πανεπιστήμιο της Αθήνας. Από το 1982 διευθύνει φροντιστήρια γενικών εξετάσεων στην Αθήνα. Διδάσκει το μάθημα της Φυσικής σε υποψήφιους ΑΕΙ και ΤΕΙ. Αρθρογραφεί σε εφημερίδες και περιοδικά για επίκαιρα εκπαιδευτικά ζητήματα, συμμετέχει σε προγράμματα εφαρμοσμένου επαγγελματικού προσανατολισμού και σε πλήθος σχετικών σεμιναρίων – διαλέξεων – εκπομπών σε όλη την Ελλάδα. Είναι μέλος της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών και της Εταιρείας Αρωμανικού Πολιτισμού. Το 2004 εκλέχθηκε Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδας. … ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Ανατροπή του Ελληνικού Μύθου είναι ένα δοκίμιο που συμπυκνώνει τις αναζητήσεις και τους προβληματισμούς μιας δημιουργικής και πολυτάραχης οκταετίας στην πρώτη γραμμή, στα συλλογικά δρώμενα των Φροντιστών. Το βιβλίο αποδεικνύει ότι το φροντιστήριο δεν αποτελεί ένα εγχώριο φαινόμενο, αλλά διεθνές και διαχρονικό εκπαιδευτικό γεγονός. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συμπληρώστε το e-mail σας στο παρακάτω πεδίο για να ενημερώνεστε πρώτοι από το ιστολόγιο.