Επειδή δεν διαφαίνονται ουσιαστικές εκπαιδευτικές αλλαγές που θα λειτουργούσαν ως ανάχωμα στην πραγματικότητα της παραπαιδείας, ας παραδειγματιστούν οι αρμόδιοι από την «οραματική» πολιτική που προωθείται στο θέμα των αυθαιρέτων. Αφού μία πολιτεία δεν είναι ικανή να θεσμοθετήσει ένα εκπαιδευτικό σύστημα στο οποίο το φροντιστηριακό μάθημα δεν θα είναι προαπαιτούμενο της επιτυχίας, ας βρει τουλάχιστον τρόπους να περιορίσει το αφορολόγητο χρήμα που διακινείται στις πλάτες των μαθητών και των γονιών τους, μια και τελευταία επιδεικνύει αξιοπρόσεκτη ευρηματικότητα για να μπουν πόροι στα άδεια κρατικά ταμεία. Η συνταγή πλέον γνωστή. Νομιμοποίηση όλων των ενδιαφερόμενων εκπροσώπων του χώρου των ιδιαίτερων που πληρούν συγκεκριμένες προϋποθέσεις μέσω έκδοσης αποδείξεων. Ίσως αυτή είναι η τελευταία προσφορά ενός εκπαιδευτικού συστήματος που έχει χρεοκοπήσει προ πολλού τροφοδοτώντας για δεκαετίες με πελατεία κερδοφόρες «επιχειρήσεις» με «μαύρο» κύκλο εργασιών εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ. Το κείμενο αυτό αποτελεί απόσπασμα από άρθρο του Μανόλη Γαλάνη στο τελευταίο Πρώτο Θέμα. Η πρόταση δεν βρίσκει αποδέκτες γιατί πολλοί κολυμπούν στο βούρκο της αληθινής παραπαιδείας την οποία ατυχώς ο συντάκτης δεν διαχωρίζει από τους νόμιμους Φροντιστές που δεν έχουν αυθαίρετο στην παραγκούπολη της μαύρης αγοράς .