Είναι εξοργιστικά αφελές να πιστεύει όποιος γνωρίζει τα τεκταινόμενα στο πλανόδιο εμπόριο της μαύρης παιδείας ότι το εργόσημο θα αποτιμήσει τη φοροδιαφυγή και την εισφοροδιαφυγή των παράνομων ιδιαιτέρων μαθημάτων. Η εμμονή όμως των κρατιστών που προΐστανται της απελευθέρωσης της εργασίας στο εργόσημο είναι τουλάχιστον στη δική μας περίπτωση, που αντιπαλεύουμε τον αθέμιτο ανταγωνισμό των ιδιαιτέρων, υποκριτική. Είχα την ευκαιρία σε μια κοινωνική συνεύρεση να θέσω σε αρμόδιο κυβερνητικό τα απλά ερωτήματα που ακολουθούν χωρίς να λάβω πειστικές απαντήσεις.
Με ποιο φορολογικό κίνητρο ένας γονιός θα πληρώσει με εργόσημο τον οικοδιδάσκαλο του παιδιού του;
Πώς το εργόσημο θα περιορίσει τη μαύρη παιδεία των επίορκων καθηγητών του δημοσίου;
Πόσο νοητό και δίκαιο είναι ένας καθηγητής να αποτιμά τα ιδιαίτερα μαθήματά του με εργόσημο ανεξάρτητης εργασίας, ενώ όταν διδάσκει το ίδιο μάθημα στο φροντιστήριο η εργασία του να καθίσταται αυτομάτως εξαρτημένη και υποκείμενη σε κλαδικές συμβάσεις;
Στην ίδια συζήτηση όταν εξομολογήθηκα στον συμπαθή Υπουργό ότι συχνά αισθάνομαι την ανάγκη ως μαχόμενος της ιδιωτικής πρωτοβουλίας να «γιουχαΐσω» το πολιτικό σύστημα, μού θύμισε την υπαινικτικά την πολιτική μου καταγωγή που ως κομματικός χώρος κατηγορείται εσχάτως για ακρότητες. Οι συμπαθείς ως άνθρωποι και αξιολύπητοι ως προς τις ιδέες τους κρατιστές της χρεοκοπίας δεν μπορούν να βγάλουν τη χώρα από το τέλμα στο οποίο οι ίδιοι την βύθισαν. Αναφορικά δε με την πληγή της μαύρης παιδείας των ιδιαιτέρων το πλαίσιο είναι απλό ως αρχική αφετηρία μιας μελλοντικής επίλυσης. Δημόσια μητρώα οικοδιδασκάλων, συμβάσεις ανεξαρτήτων υπηρεσιών για εκείνους που εκ παραλλήλου με την κατ’ οίκον διδαχή συνεργάζονται με τα νόμιμα φροντιστήρια και τέλος έκδοση παραστατικών νομιμότητας. «Μπλοκάκι» νομιμότητας για όσους παραδίδουν ιδιαίτερα μαθήματα σύντροφοι της ιδίας όχθης. «Μπλοκάκι» και για το φροντιστήριο, αγαπητοί θεματοφύλακες της εργατικής δημοκρατίας, για όσους παραδίδουν ιδιαίτερα και ταυτόχρονα συνεργάζονται και με τα φροντιστήρια. Οι καθαρές κλαδικές συμβάσεις δεν μπορούν παρά να αφορούν μόνο τους αποκλειστικά απασχολούμενους στα φροντιστήρια και όχι εκείνους που λειτουργούν παράλληλα και ανταγωνιστικά ως ελεύθεροι επαγγελματίες στη μαύρη αγορά των ιδιαιτέρων. Ας αποτυπώσουμε την πραγματικότητα με καθαρούς κανόνες νομιμότητας για να μην τσαλαβουτάμε στις λάσπες της παραοικονομίας.
Ο Γεώργιος Κωνσταντίνου Χατζητέγας γεννήθηκε στο Βουκουρέστι το 1957 από βλαχόφωνους Έλληνες γονείς και επαναπατρίσθηκε το 1966. Σπούδασε Φυσική στο Πανεπιστήμιο της Αθήνας. Από το 1982 διευθύνει φροντιστήρια γενικών εξετάσεων στην Αθήνα. Διδάσκει το μάθημα της Φυσικής σε υποψήφιους ΑΕΙ και ΤΕΙ. Αρθρογραφεί σε εφημερίδες και περιοδικά για επίκαιρα εκπαιδευτικά ζητήματα, συμμετέχει σε προγράμματα εφαρμοσμένου επαγγελματικού προσανατολισμού και σε πλήθος σχετικών σεμιναρίων – διαλέξεων – εκπομπών σε όλη την Ελλάδα. Είναι μέλος της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών και της Εταιρείας Αρωμανικού Πολιτισμού. Το 2004 εκλέχθηκε Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδας. … ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Ανατροπή του Ελληνικού Μύθου είναι ένα δοκίμιο που συμπυκνώνει τις αναζητήσεις και τους προβληματισμούς μιας δημιουργικής και πολυτάραχης οκταετίας στην πρώτη γραμμή, στα συλλογικά δρώμενα των Φροντιστών. Το βιβλίο αποδεικνύει ότι το φροντιστήριο δεν αποτελεί ένα εγχώριο φαινόμενο, αλλά διεθνές και διαχρονικό εκπαιδευτικό γεγονός. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συμπληρώστε το e-mail σας στο παρακάτω πεδίο για να ενημερώνεστε πρώτοι από το ιστολόγιο.