Η πρόσκληση της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης του ΑΙΤ για μια ομιλία στο Summer School που διοργάνωσε με ιδιαίτερη επιτυχία για έκτη συνεχή χρονιά το κορυφαίο Τεχνολογικό Ινστιτούτο, ήταν η καλύτερη ευκαιρία να γνωρίσω από κοντά τον θαυμαστό κόσμο των σπουδών και των ερευνών σ’ ένα ελληνικό πανεπιστήμιο που λειτουργεί με τους κανόνες του μέλλοντος. Δεν θέλω να κάνω καμιά αντιδιαστολή και σύγκριση με τα περισσότερα αντίστοιχα κρατικά ΑΕΙ σε κανένα επίπεδο γιατί αυτή ενοχλεί την μετριοκρατία της χρεοκοπίας. Η δική μου ομιλία σ’ ένα εφηβικό ακροατήριο με τεχνολογικές ανησυχίες είχε το ανάλογο περιεχόμενο και τον προβλέψιμο τίτλο: «Μυστικά Επιτυχίας σ’ ένα Απρόβλεπτο Μέλλον». Η περιήγησή μου στα ερευνητικά εργαστήρια του ΑΙΤ μού έδωσε πάντως την εικόνα των επερχόμενων τεχνολογικών θαυμάτων της νέας κοινωνίας. Εύχομαι η πτώση του κρατικού σοβιετικού μοντέλου της ελληνικής τριτοβάθμιας να γεννήσει τέτοια πανεπιστήμια που γενναίως χρηματοδοτεί η ιδιωτική πρωτοβουλία. Όσο για τους δύσπιστους, τους φοβικούς και τους μίζερους που θα διατυπώσουν το αρχαίο μαρξιστικό ερώτημα «με τι αντάλλαγμα χρηματοδοτεί η ιδιωτική πρωτοβουλία ανάλογα εγχειρήματα;» υπάρχουν ιστορικές απαντήσεις και σε επίπεδο προθέσεων και στο τελικό μετρήσιμο κοινωνικό όφελος.
Ο Γεώργιος Κωνσταντίνου Χατζητέγας γεννήθηκε στο Βουκουρέστι το 1957 από βλαχόφωνους Έλληνες γονείς και επαναπατρίσθηκε το 1966. Σπούδασε Φυσική στο Πανεπιστήμιο της Αθήνας. Από το 1982 διευθύνει φροντιστήρια γενικών εξετάσεων στην Αθήνα. Διδάσκει το μάθημα της Φυσικής σε υποψήφιους ΑΕΙ και ΤΕΙ. Αρθρογραφεί σε εφημερίδες και περιοδικά για επίκαιρα εκπαιδευτικά ζητήματα, συμμετέχει σε προγράμματα εφαρμοσμένου επαγγελματικού προσανατολισμού και σε πλήθος σχετικών σεμιναρίων – διαλέξεων – εκπομπών σε όλη την Ελλάδα. Είναι μέλος της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών και της Εταιρείας Αρωμανικού Πολιτισμού. Το 2004 εκλέχθηκε Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδας. … ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Ανατροπή του Ελληνικού Μύθου είναι ένα δοκίμιο που συμπυκνώνει τις αναζητήσεις και τους προβληματισμούς μιας δημιουργικής και πολυτάραχης οκταετίας στην πρώτη γραμμή, στα συλλογικά δρώμενα των Φροντιστών. Το βιβλίο αποδεικνύει ότι το φροντιστήριο δεν αποτελεί ένα εγχώριο φαινόμενο, αλλά διεθνές και διαχρονικό εκπαιδευτικό γεγονός. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συμπληρώστε το e-mail σας στο παρακάτω πεδίο για να ενημερώνεστε πρώτοι από το ιστολόγιο.