Τι σήμερα τι αύριο τι τη Δευτέρα τα μηχανογραφικά ξεκινούν, όμως οι βαθμοί αργούν. Η ΟΛΜΕ μόλις ανακοίνωσε την αποχή των βαθμολογητών των ειδικών μαθημάτων των Ξένων Γλωσσών. Με λίγα λόγια οι βεβαιώσεις πρόσβασης βάσει των οποίων υπολογίζονται τα μόρια σε κάθε πεδίο θα είναι έτοιμες το νωρίτερο την Τρίτη 21 Ιούνιου και την άλλη Τρίτη 28 Ιουνίου λήγει η προθεσμία υποβολής των μηχανογραφικών. Κατά την ταπεινή μας γνώμη θα υπάρξει αναγκαστικά παράταση της προθεσμίας. Οι πελατειακές συνήθειες πάντως δε λείπουν και οι βαθμοί διαρρέουν για τους εκλεκτούς και τους ημέτερους παρά τις αυστηρές απαγορεύσεις του αρμόδιου Υπουργού. Η προχειρότητα της φετινής χρονιάς ακυρώνει δυστυχώς την αξία των αλλαγών, ανοίγει παράθυρα ανομιών και απλώνει σκιές αδικιών. Μέσα σ’ ένα κλίμα γενικευμένης αμφισβήτησης και έντασης οι έφηβοι μαθητές μας πρέπει να ψάξουν το μέλλον τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση με κριτήρια επαγγελματικών αξιών. Το υπερσύγχρονο ηλεκτρονικό μηχανογραφικό είναι μια προσωπική υπόθεση δια χειρός και σκέψης του υποψηφίου χωρίς τα χρεωκοπημένα στερεότυπα της απερχόμενης Ελλάδας. Η συμπλήρωση είναι μια μηχανογραφική πράξη προσωπική και χειρόγραφη. Υπομονή, Αντοχή και Θετική Σκέψη !
Ο Γεώργιος Κωνσταντίνου Χατζητέγας γεννήθηκε στο Βουκουρέστι το 1957 από βλαχόφωνους Έλληνες γονείς και επαναπατρίσθηκε το 1966. Σπούδασε Φυσική στο Πανεπιστήμιο της Αθήνας. Από το 1982 διευθύνει φροντιστήρια γενικών εξετάσεων στην Αθήνα. Διδάσκει το μάθημα της Φυσικής σε υποψήφιους ΑΕΙ και ΤΕΙ. Αρθρογραφεί σε εφημερίδες και περιοδικά για επίκαιρα εκπαιδευτικά ζητήματα, συμμετέχει σε προγράμματα εφαρμοσμένου επαγγελματικού προσανατολισμού και σε πλήθος σχετικών σεμιναρίων – διαλέξεων – εκπομπών σε όλη την Ελλάδα. Είναι μέλος της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών και της Εταιρείας Αρωμανικού Πολιτισμού. Το 2004 εκλέχθηκε Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδας. … ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Ανατροπή του Ελληνικού Μύθου είναι ένα δοκίμιο που συμπυκνώνει τις αναζητήσεις και τους προβληματισμούς μιας δημιουργικής και πολυτάραχης οκταετίας στην πρώτη γραμμή, στα συλλογικά δρώμενα των Φροντιστών. Το βιβλίο αποδεικνύει ότι το φροντιστήριο δεν αποτελεί ένα εγχώριο φαινόμενο, αλλά διεθνές και διαχρονικό εκπαιδευτικό γεγονός. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συμπληρώστε το e-mail σας στο παρακάτω πεδίο για να ενημερώνεστε πρώτοι από το ιστολόγιο.