Η φιλόλογος του φροντιστηρίου μας κα. Ιωάννα Αγγελή σχολιάζει τα σημερινά θέματα της Ιστορίας της Θεωρητικής Κατεύθυνσης: «Τα θέματα της Ιστορίας Κατεύθυνσης απευθύνονταν σε καλά διαβασμένους μαθητές που είχαν αφομοιώσει το γνωστικό υλικό όλων των κεφαλαίων, ανεξαιρέτως. Οι ερωτήσεις ανάπτυξης δεν παρουσίαζαν κάποια δυσκολία κατανόησης. Η επιτυχής αντιμετώπιση των παραθεμάτων απαιτούσε κριτική και συνθετική σκέψη, χωρίς όμως να προκαλούνται παρανοήσεις για τα χωρία που έπρεπε να χρησιμοποιηθούν από το σχολικό βιβλίο. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι πρόκειται για θέματα ανάλογης δυσκολίας με τα θέματα της προηγούμενης χρονιάς. Καλή τύχη και καλή συνέχεια!» Δείτε τις αναλυτικές απαντήσεις στο site των φροντιστηρίων μας.
Ο βιολόγος κ. Βασίλης Ζευγώλης θεώρησε τα σημερινά θέματα της κατεύθυνσης ως τα πλέον απαιτητικά των τελευταίων ετών. Τα θέματα ήταν πολλά και συνδυαστικά με έμφαση στην κριτική ικανότητα των υποψηφίων και την εμβάθυνση των εννοιών. Δείτε τις αναλυτικές απαντήσεις της Βιολογίας στο site των φροντιστηρίων μας.
Η κ. Λία Αθανασίου θεώρησε τα σημερινά θέματα της Διοίκησης εκτενή ως προς την έκτασή τους, δομημένα όμως με σαφήνεια και ιδιαίτερη επιτυχία. Δείτε τις αναλυτικές απαντήσεις της Διοίκησης στο site των φροντιστηρίων μας.
Ο Γεώργιος Κωνσταντίνου Χατζητέγας γεννήθηκε στο Βουκουρέστι το 1957 από βλαχόφωνους Έλληνες γονείς και επαναπατρίσθηκε το 1966. Σπούδασε Φυσική στο Πανεπιστήμιο της Αθήνας. Από το 1982 διευθύνει φροντιστήρια γενικών εξετάσεων στην Αθήνα. Διδάσκει το μάθημα της Φυσικής σε υποψήφιους ΑΕΙ και ΤΕΙ. Αρθρογραφεί σε εφημερίδες και περιοδικά για επίκαιρα εκπαιδευτικά ζητήματα, συμμετέχει σε προγράμματα εφαρμοσμένου επαγγελματικού προσανατολισμού και σε πλήθος σχετικών σεμιναρίων – διαλέξεων – εκπομπών σε όλη την Ελλάδα. Είναι μέλος της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών και της Εταιρείας Αρωμανικού Πολιτισμού. Το 2004 εκλέχθηκε Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδας. … ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Ανατροπή του Ελληνικού Μύθου είναι ένα δοκίμιο που συμπυκνώνει τις αναζητήσεις και τους προβληματισμούς μιας δημιουργικής και πολυτάραχης οκταετίας στην πρώτη γραμμή, στα συλλογικά δρώμενα των Φροντιστών. Το βιβλίο αποδεικνύει ότι το φροντιστήριο δεν αποτελεί ένα εγχώριο φαινόμενο, αλλά διεθνές και διαχρονικό εκπαιδευτικό γεγονός. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συμπληρώστε το e-mail σας στο παρακάτω πεδίο για να ενημερώνεστε πρώτοι από το ιστολόγιο.