Ο "Αριστερός" ποιητής της συμπρωτεύουσας με κοινοβουλευτικό ύφος χιλίων καρδιναλίων, επαναστατική χαίτη και με το κόκκινο μαντήλι του πιονιέρου στο βιογραφικό του ρωτάει και εγκαλεί τον Υπουργό Παιδείας αναφορικά με το έργο γονείς.gr.
"… το Υπουργείο Παιδείας επιδοτεί την παραπαιδεία ενώ θα έπρεπε να δουλεύει για την εξάλειψή της…Μέσα από το αυτό το πρόγραμμα ενισχύεται στους μαθητές η εντύπωση ότι τα φροντιστήρια είναι και αυτά ένα κομμάτι του εκπαιδευτικού συστήματος και όχι μια στρέβλωση που έχει προκύψει από τα κενά του συστήματος…Οι καθηγητές του δημόσιου σχολείου προτρέπονται να γίνουν διαφημιστές φροντιστηρίων με προμήθεια για κάθε γονέα που φέρνουν…"
Οι όψιμοι μετασταλινικοί "αριστεροί" της οικολογίας και των μεταλλαγμένων δεν συνειδητοποιούν δυστυχώς την δική τους τραγική μετάλλαξη, πόσο μάλλον τα κόμπλεξ τους…
Ας αναρωτηθεί με τη μέγιστη δυνατή ειλικρίνεια ο κρατιστής "σύντροφος" ο ίδιος και όλοι όσοι διετέλεσαν πρόεδροι και γραμματείς στα κόμματα της διαχρονικής του αναζήτησης, γιατί επέλεξαν για τα δικά τους τέκνα την ιδιωτική παιδεία, ενίοτε ως "μαύρα" ιδιαίτερα και άλλοτε ως ελιτιστικά Ι.Β., ενώ ταυτόχρονα αποκαλούσαν τα φροντιστήρια "παραπαιδεία" της δοκιμαζόμενης λαϊκής τάξης;
Η καλύτερη προπαγάνδα "σύντροφε" είναι το ατομικό παράδειγμα όπως έλεγε και ο πατερούλης και εμείς εδώ στα φροντιστήρια ως ενεγοί πολίτες εκτός των τειχών του αριστεροδεξιού κράτους δεν τρώμε πια κουτόχορτο και δεν ανεχόμαστε πλέον τις λαϊκίστικες θωπείες σας…
Η ενημέρωση και η αυτοκριτική απουσιάζουν παντελώς από την πολιτική σας πράξη. Απουσιάζει και η τόλμη να καταγράψει κανένας τις αληθινές παθογένειες της παιδείας και να τις καταπολεμήσει ενάντια σε συντεχνιακές συγκαλύψεις. Το φροντιστήριο είναι "σύντροφε", αν θες να μάθεις, κομμάτι του εκπαιδευτικού γίγνεσθαι ντε φάκτο γιατί η συντριπτική πλειοψηφία των λαϊκών στρωμάτων το επιλέγει και το αξιολογεί καθημερινά.
Η Αριστερά οφείλει να ξαναδεί τα φροντιστήρια με εργαλεία πολιτικής ανάλυσης χωρίς παρωπίδες κρατισμού. Η Αριστερά χρωστάει στα φροντιστήρια όχι μόνο γιατί στις πέτρινες εποχές ήταν κέντρα αντίστασης και φιλόξενες εστίες διωκόμενων αλλά γιατί αποτελούν ένα σύγχρονο λαϊκό απογευματινό σχολείο καθολικής συμμέτοχής και προσέλευσης, το οποίο προσθέτει στην ελληνική παιδεία και συνέβαλε πάντα στη διάπλαση του ελεύθερου φρονήματος των νέων.
Να σου θυμίσω "σύντροφε" ότι κανένας πανηγυρικός δικτατόρων δεν ακούσθηκε ποτέ στα φροντιστήρια και να σου πω με βεβαιότητα ότι οι φροντιστές έχουν υψηλό φρόνημα όχι γονιδιακά αλλά γιατί δεν εξαρτώνται από τις κρατικές μικροεξυπηρετήσεις της μιζέριας και του βολέματος… Think deeper
Όσο για την θεσμική καθιέρωση των φροντιστηρίων στους τάχατες αδαείς γονείς.gr της μεσαίας τάξης και των λαϊκών στρωμάτων που το επιλέγουν, η καλύτερη διαφήμιση είναι το γεγονός ότι οι "αριστεροί" πολίτες της άρχουσας αριστεράς είναι κίτρινοι στο λόγο τους και κιτρινόμαυροι στα πανάκριβα ιδιαίτερά τους…
Ο Γεώργιος Κωνσταντίνου Χατζητέγας γεννήθηκε στο Βουκουρέστι το 1957 από βλαχόφωνους Έλληνες γονείς και επαναπατρίσθηκε το 1966. Σπούδασε Φυσική στο Πανεπιστήμιο της Αθήνας. Από το 1982 διευθύνει φροντιστήρια γενικών εξετάσεων στην Αθήνα. Διδάσκει το μάθημα της Φυσικής σε υποψήφιους ΑΕΙ και ΤΕΙ. Αρθρογραφεί σε εφημερίδες και περιοδικά για επίκαιρα εκπαιδευτικά ζητήματα, συμμετέχει σε προγράμματα εφαρμοσμένου επαγγελματικού προσανατολισμού και σε πλήθος σχετικών σεμιναρίων – διαλέξεων – εκπομπών σε όλη την Ελλάδα. Είναι μέλος της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών και της Εταιρείας Αρωμανικού Πολιτισμού. Το 2004 εκλέχθηκε Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδας. … ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Ανατροπή του Ελληνικού Μύθου είναι ένα δοκίμιο που συμπυκνώνει τις αναζητήσεις και τους προβληματισμούς μιας δημιουργικής και πολυτάραχης οκταετίας στην πρώτη γραμμή, στα συλλογικά δρώμενα των Φροντιστών. Το βιβλίο αποδεικνύει ότι το φροντιστήριο δεν αποτελεί ένα εγχώριο φαινόμενο, αλλά διεθνές και διαχρονικό εκπαιδευτικό γεγονός. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συμπληρώστε το e-mail σας στο παρακάτω πεδίο για να ενημερώνεστε πρώτοι από το ιστολόγιο.