Τα σημερινά θέματα στη Λογοτεχνία και τα Μαθηματικά της κατεύθυνσης επιβεβαίωσαν τη διαγραφόμενη λογική των περισσότερο απαιτητικών θεμάτων. Του … Κεμάλ οι πράξεις χρειάζονταν στα Μαθηματικά ζητήματα, τα οποία απαιτούσαν μεθοδική, υπομονετική επεξεργασία και μαχητική ψυχολογία. Επιβεβαιώνεται η πάγια αρχή ότι τα θέματα κρίνονται τελικά στις σχολικές τάξεις και τις επιδόσεις των διαγονιζομένων. Οι απαντήσεις των θεμάτων θα αναρτηθούν εντός ολίγου στη διεύθυνση www.pedio.ekp.gr .Δείτε τον σχολιασμό των θεμάτων από την κ. Χαρά Αγγελή για τη Λογοτεχνία και τον κ. Πάνο Παπαναγιώτου για τα Μαθηματικά της κατεύθυνσης.
Τα θέματα στο μάθημα της Λογοτεχνίας ήταν βατά και έδιναν τη δυνατότητα ακόμη και στους λιγότερο διαβασμένους μαθητές να απαντήσουν αξιοπρεπώς. Η διατύπωση των θεμάτων ήταν σαφής και σε γενικές γραμμές δεν άφηνε περιθώρια παρανόησης. Η επιλογή του συγκεκριμένου παράλληλου κειμένου ήταν η καλύτερη που θα μπορούσε να γίνει, αφού και ως προς την έκφραση δεν είναι δυσνόητο αλλά και ως προς το περιεχόμενο προσφέρει στοιχεία για τη σχετική σύγκριση με το έργο «Στου Κεμάλ το Σπίτι».
Επιβεβαιώθηκε το σταθερό επίπεδο δυσκολίας των Μαθηματικών Κατεύθυνσης με κύρια χαρακτηριστικά:
Ο Γεώργιος Κωνσταντίνου Χατζητέγας γεννήθηκε στο Βουκουρέστι το 1957 από βλαχόφωνους Έλληνες γονείς και επαναπατρίσθηκε το 1966. Σπούδασε Φυσική στο Πανεπιστήμιο της Αθήνας. Από το 1982 διευθύνει φροντιστήρια γενικών εξετάσεων στην Αθήνα. Διδάσκει το μάθημα της Φυσικής σε υποψήφιους ΑΕΙ και ΤΕΙ. Αρθρογραφεί σε εφημερίδες και περιοδικά για επίκαιρα εκπαιδευτικά ζητήματα, συμμετέχει σε προγράμματα εφαρμοσμένου επαγγελματικού προσανατολισμού και σε πλήθος σχετικών σεμιναρίων – διαλέξεων – εκπομπών σε όλη την Ελλάδα. Είναι μέλος της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών και της Εταιρείας Αρωμανικού Πολιτισμού. Το 2004 εκλέχθηκε Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδας. … ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Ανατροπή του Ελληνικού Μύθου είναι ένα δοκίμιο που συμπυκνώνει τις αναζητήσεις και τους προβληματισμούς μιας δημιουργικής και πολυτάραχης οκταετίας στην πρώτη γραμμή, στα συλλογικά δρώμενα των Φροντιστών. Το βιβλίο αποδεικνύει ότι το φροντιστήριο δεν αποτελεί ένα εγχώριο φαινόμενο, αλλά διεθνές και διαχρονικό εκπαιδευτικό γεγονός. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συμπληρώστε το e-mail σας στο παρακάτω πεδίο για να ενημερώνεστε πρώτοι από το ιστολόγιο.