H Communication Factory δημιούργησε νέα καμπάνια για τον φροντιστηριακό οργανισμό Πουκαμισά , στο πλαίσιο μιας συνεργασίας που διανύει ήδη τον 5ο χρόνο της . Αυτή η διαφήμιση που σχεδιάστηκε με όλους τους κανόνες της διαφημιστικής δεοντολογίας θεωρήθηκε από μερικούς Συναδέλφους ενοχλητική και προσβλητική … Στην κρίση όλων σας ! Το τηλεοπτικό σποτ επικεντρώνεται όχι στο «γιατί» να επιλέξει κανείς «Πουκαμισά» , αλλά στο αποτέλεσμα της επιλογής αυτής . Όπως αναφέρει δε , η σχετική ανακοίνωση της διαφημιστικής εταιρείας , «εγκαταλείπεται ο φορμαλισμός και επιλέγεται η προβολή ενός slice of life με πρωτότυπο και ανατρεπτικό τρόπο» . Το σενάριο της ταινίας είναι βασισμένο σε πραγματικό γεγονός , τα γυρίσματα έγιναν υπό την σκηνοθετική καθοδήγηση του Κώστα Σταμούλη , ενώ η παραγωγή πραγματοποιήθηκε από το Sting Studio . Η καμπάνια θα αναπτυχθεί στην τηλεόραση , το ραδιόφωνο και το διαδίκτυο , σε δύο φάσεις . Μία εντός Ιουνίου και μια για την κύρια περίοδο των εγγραφών, από τα τέλη Αυγούστου .