Οι αποδελτιώσεις των άρθρων και των ερευνών που βλέπουν το φως της δημοσιότητας είναι πάντα ενδιαφέρουσες και γόνιμες αφορμές εκπαιδευτικού διαλόγου , νάναι καλά η ΟΕΦΕ που μας την αποστέλλει … Ο Στράτος Στρατηγάκης στον “Αγγελιοφόρο” υπογραμμίζει την “μαθηματικοφοβία” της Μαρίας που “δεν χωρά στο Νέο Λύκειο” . Το άρθρο έχει επιχείρημα η δική μας όμως ταπεινή θέση είναι ότι το Ελληνικό Σχολείο πρέπει να διδάξει επιτέλους με αξιώσεις εμπέδωσης και εμβάθυνσης βασικές μαθηματικές δεξιότητες με γνώμονα την αξία της γνώσης και την κοινωνική της χρησιμότητα . Η “Ελευθεροτυπία” μας υπενθυμίζει την σκοτεινή πλευρά του IB και ο Γιώργος Μπουγελέκας της ΟΙΕΛΕ αναγνωρίζει από τις στήλες της “Αυγής” το απογευματινό λαϊκό σχολείο που αποκαλείται φροντιστήριο . Η πολιτική πρόταση περί Σχολείου , Λυκείου , Φροντιστηρίου και Εξεταστικού δεν διατυπώθηκε στο κυριακάτικο ένθετο της “Αυγής” … Εμείς πάντως προχωράμε την πολιτική πρόταση των διατακτικών με ερώτηση στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο κατά το Σουηδικό πρότυπο …