Το σημερινό διαγώνισμα της Φυσικής της Κατεύθυνσης δεν είχε κατά την προσωπική μου άποψη κανένα πρόβλημα ως προς την επιστημονική του τεκμηρίωση και επάρκεια . Ήταν όμως ένα απαιτητικό διαγώνισμα από αυτά που δεν συνηθίζουμε να δίνουμε στους μαθητές μας κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας . Εννοώ δηλαδή ότι και εμείς οι Φροντιστές έχουμε συμφιλιωθεί με τη λογική των έξυπνων θεμάτων που δεν απαιτούν μαθηματικό κόπο . Διαπιστώσαμε επομένως το φαινόμενο μαθητές υψηλών προδιαγραφών και μεγάλης προσπάθειας να μην επιλύουν τελικώς μια δευτεροβάθμια εξίσωση . Το ερώτημα είναι εκ των πραγμάτων αμείλικτο . Θα τολμούσαμε να βάζουμε στις Προσομοιώσεις των Φροντιστηρίων μας θέματα ανάλογα με τα σημερινά ; Μήπως έχουμε υποκύψει και εμείς στη λογική των εύκολων θεμάτων που είχε επικρατήσει για αρκετά χρόνια αλλά δεν επιβεβαιώνεται πλέον στις Πανελλαδικές των τελευταίων ετών; Μήπως έχουμε περιοριστεί απελπιστικά στα όρια της ύλης μιας και μόνο τάξης που δεν μας επιτρέπει να διακρίνουμε ότι οι μαθητές μας αγνοούν τον ορισμό της πυκνότητας και την μέτρηση ενός απλού όγκου, έννοιες δηλαδή που διδάσκονται στο Δημοτικό σχολείο ; Θεωρώ ότι τα σημερινά θέματα μας εκθέτουν απέναντι στους μαθητές μας υπό την έννοια ότι οφείλουμε εδώ και τώρα να ανεβάσουμε το επίπεδο της διδασκαλίας και της απαίτησης πρωτότυπων και σύνθετων θεμάτων από τους μαθητές μας . Και αυτό το οφείλουμε πρωτίστως στους μαθητές μας που έχουν τις μεγαλύτερες δυσκολίες και με θέματα σαν τα σημερινά καταγράφουν επιδόσεις απελπιστικά χαμηλές . Οι καλύτεροι ούτως ή άλλως μέσα από τον συγκριτικό χαρακτήρα του διαγωνισμού των Πανελλαδικών Εξετάσεων θα βρουν τον τρόπο να φτάσουν στις σχολές της πρώτης τους προτίμησης . Το μάθημα της Φυσικής είναι ένα μάθημα πολλαπλών δεξιοτήτων και ικανοτήτων , οι οποίες πρέπει να αποκτηθούν στο Σχολείο και το Φροντιστήριο πριν εξεταστούν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις . Δύναμη για τη συνέχεια σε όλους.