Η διαπίστωση του υπουργού της Παιδείας ότι το προωθούμενο σχέδιο αναδιάρθρωσης Σχολών και Τμημάτων της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης απαλλάσσει τη χώρα από περιφερειακά Πανεπιστήμια που προσομοιάζουν με «συνοικιακά» φροντιστήρια εισήγαγε , για μια ακόμα φορά , το φροντιστήριο ως μονάδα μέτρησης της παιδευτικής ποιότητας . Με επίγνωση ότι στην εγχώρια φροντιστηριακή πραγματικότητα πολλά «συνοικιακά» φροντιστήρια λειτουργούν υποδειγματικά , με συστήματα ποιότητας υψηλών προδιαγραφών και αξιολογούνται καθημερινά από τις τοπικές κοινωνίες ως προς το αποτέλεσμα , δεν συμμερίζομαι τον υπουργικό παραλληλισμό . (ένα επίκαιρο άρθρο στην “Αιχμή”)