Εντείνονται οι πιέσεις αναφορικά με το άρθρο 46 … Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΟΕΦΕ ο Ειδικός Γραμματέας του Υπουργείου Γιώργος Μπουγελέκας , άκουσε με προσοχή επί δίωρο τα επιχειρήματά μας … Φαντάζομαι ότι θα συζητήθηκε και το Εξεταστικό καθώς ο κ. Ειδικός θεωρείται ο Αρχιτέκτονας του 3+1+1 … Αν πάντως η πρόταση για το Eξεταστικό παραμείνει ως έχει προαναγγέλλουμε μεγάλα προβλήματα και ζώνες υπέρμετρου ανταγωνισμού … Μετρήσεις των επιλογών των μαθητών σε πολλά σχολεία και φροντιστήρια οδηγούν στην εξής κατανομή : 40% των μαθητών επιλέγουν τον Προσανατολισμό των Ανθρωπιστικών Σπουδών , ένα δεύτερο 40% επιλέγει τον Προσανατολισμό Οικονομίας και Πληροφορικής και μόλις το 20% των υποψηφίων θα επιλέξει τον Θετικό Προσανατολισμό … Τι σημαίνει αυτό πρακτικά ; Στις σχολές του Επιστημονικού Πεδίου των Θετικών σχολών οι υποψήφιοι θα έχουν πρόσβαση με χαμηλές βαθμολογίες … Αντιθέτως , στις Ανθρωπιστικές Σπουδές και τις Σχολές της Οικονομίας και της Πληροφορικής ο ανταγωνισμός θα είναι υψηλός … Δεν το γράφω αυτό για να υποστηρίξω με συντεχνιακό υποκειμενισμό το μάθημα της Φυσικής … Φοβάμαι όμως ότι η προχειρότητα θα επιφέρει δεινά … Ακούω ωστόσο ότι θα υπάρξουν βελτιώσεις … Στο Μέτωπο της μαύρης παιδείας όλων των αποχρώσεων η Ημερησία γράφει για λοταρία αποδείξεων ως κίνητρο για την έκδοσή τους στο ακέραιο … Η Ελληνική Κοινωνία έχει άλλωστε εθιστεί με απόλυτο τρόπο στο κυνήγι του Στοιχήματος , του ΛΟΤΤΟ και του ΚΙΝΟ … Απέναντι από το Φροντιστήριο το πρακτορείο των στοιχημάτων έχει μεταβληθεί σε χώρο διαλείμματος και των έφηβων μαθητών μας … Το άρθρο μας “Ποτέ την Κυριακή στο Φροντιστήριο” σχολιάστηκε ποικιλοτρόπως … Ακόμα και στο site των Φυσικών Επιστημών ενόχλησε μερικούς η φράση “η βρωμιά του σχολείου” … Δεν αποσύρω τη βαριά έκφραση η οποία αναφέρεται σε εκείνους που εξασκούν συστηματικά την παραπαιδεία των παράνομων μαθημάτων … Να συμπληρώσω και κάτι ακόμα … Τα σχόλια και οι παρατηρήσεις των Συναδέλφων όπως του Νίκου , του Σπύρου και του Ανδρέα είναι ευπρόσδεκτα και αποκαθιστούν τα γεγονότα στις πραγματικές τους διαστάσεις … Δεν επιθυμώ να παραποιήσω τις θέσεις κανενός ούτε βέβαια να τις διαστρεβλώσω …