“Μια ερώτηση , καλόπιστη : θα γλιτώσουν άραγε οι μαθητές από την παραπαιδεία με το μεταβατικό σύστημα ή θα συνεχίζουν να περνούν ώρες και ώρες σε αίθουσες φροντιστηρίων ή παρέα με τον προγυμναστή τους ; Θα γλιτώσουν άραγε οι γονείς τα υψηλότατα έξοδα για ένα αγαθό που κανονικά έπρεπε να προσφέρει το κράτος εντελώς δωρεάν ;” Η δική μας απάντηση στα ερωτήματα που θέτει στο επίκαιρο άρθρο της , η Λώρη Κέζα του “Βήματος” είναι προφανής … Εντυπωσιακή η συνέχεια … “Αυτό είναι το βασικό πρόβλημα της εκπαίδευσης , ότι τα παιδιά , οι γονείς πιθανώς και οι καθηγητές απαξιώνουν τη δημόσια , δωρεάν εκπαίδευση . Θεωρείται δεδομένο ότι το σχολείο δεν επαρκεί για την προετοιμασία , θεωρείται δεδομένο ότι έξω από το σχολείο η παροχή υπηρεσιών είναι αποτελεσματική παρά το γεγονός ότι το προσωπικό των φροντιστηρίων έχει τα ίδια προσόντα με τους διορισμένους , έχει πτυχία από τα ίδια πανεπιστήμια .” Έχετε αναρωτηθεί γιατί ; Ποιο είναι το Μυστικό του Βάλτου της Παιδείας ; Η έλλειψη της Αξιολόγησης … Και η τραγική αίσθηση της θεϊκής “Άνωθεν Δωρεάς” την οποία πληρώνει αδρά και πολλαπλά ο Πολίτης … Ο τρώσας και ιάσεται … Ο Πολιτικός Λαϊκισμός της “Δωρεάν Παιδείας” εξελίσσεται διαχρονικά κατά την αυτοσαρκαστική και προφητική ρήση του Γεωργίου Παπανδρέου όχι σε “Δωρεάν” αλλά σε Πληρωμένη Αμάθεια …