Το έγκυρο portal www.360pedia.gr επιβεβαιώνει το σενάριο που από καιρό είχαμε προαναγγείλει … 4+1+5 αντί 6 … Υπάρχουν βέβαια αρκετά ερωτηματικά και αναμένονται οριακές διορθώσεις … Το κρίσιμο θα είναι βέβαια οι συντελεστές των μαθημάτων βαρύτητας καθώς και ο συντελεστής του 5ου μαθήματος σε κάθε επιστημονικό πεδίο … Προτείνω πάντως τη μετονομασία της Τεχνολογικής Κατεύθυνσης σε Τεχνολογική και Οικονομική Κατεύθυνση … Εξεταστικό σύστημα Έκτακτης Ανάγκης … Εδώ που φτάσαμε δεν μπορούσαν να γίνουν περισσότερα … Ας έχουμε τουλάχιστον τους Κανόνες για να ελπίζουμε στην Ύλη , τα Ωρολόγια και τα Βιβλία για τα οποία ακούγεται ότι δεν υπάρχουν οικονομικοί πόροι , ούτε ΕΣΠΑ ούτε Εθνικοί … Το ιστολόγιό μας επιβεβαιώθηκε όχι μόνο για το εξεταστικό σενάριο αλλά και για το χρόνο των ανακοινώσεων … Όσοι μας έλεγαν για τον Απρίλιο και τον Μάϊο δεν ήταν καλά πληροφορημένοι … Απομένει η τυπική ανακοίνωση αλλά πρέπει πρώτα να γυρίσει από το Παρίσι ο Υπουργός … Με μια πρόχειρη κριτική φαίνεται ότι όσοι επιθυμούν την Ιατρική δεν θα απαλλαγούν από τα Μαθηματικά και θα εξεταστούν σε 5 μαθήματα … Εύκολη δείχνει να είναι η Τεχνολογική Κατεύθυνση , η οποία αναμένεται να συγκεντρώσει το μεγάλο πλήθος των υποψηφίων. Η Κατεύθυνση του Λαού … Αν εξαιρέσουμε πάντως τις Οικονομικές σχολές , η διεκδίκηση τμημάτων του Πολυτεχνείου με υψηλή βάση θα είναι μάλλον εξαιρετικά δύσκολη μέσω της επονομαζόμενης Τεχνολογικής Κατεύθυνσης … Στην πράξη θα κριθούν όλα και στο πεδίο της εφαρμογής. Να δούμε ολοκληρωμένα τα Επιστημονικά Πεδία και μερικά αμφιλεγόμενα τμήματα … Δεν έχω καταλάβει ποια θα είναι η τετράδα των μαθημάτων στις σχολές Ψυχολογίας και ποιο το μάθημα της βαρύτητας … Οι Κοινωνιολόγοι πάντως και οι Φυσικοί αισθάνονται απολύτως δυσαρεστημένοι από τις κατανομές των μαθημάτων … Οι Χημικοί αναβαθμίζονται και οι Πληροφορικοί επιστρέφουν δυνατότεροι παρά ποτέ … Το εξεταστικό Σύστημα εξελίσσεται πάντοτε σε μια μάχη των Συντεχνιών … Το Λύκειο θα εξακολουθήσει να χρειάζεται το Φροντιστήριό του … Το έδειξε άλλωστε και η πρόσφατη έρευνα της έγκυρης εταιρείας Palmos Analysis … Χρήσιμο εργαλείο για όσους επιθυμούν να κατανοήσουν τη Διαφθορά στο Ελληνικό Σχολείο … Να σημειώσω πάντως δύο σημεία τα οποία δεν αποδίδουν την πραγματικότητα … Ούτε το 44% όσων παραδίδουν ιδιαίτερα μαθήματα εκδίδουν παραστατικά ούτε το 75% των δικών μας … Δεν θα συζητούσαμε τότε για το Μέγεθος της Παραπαιδείας … Σε όσους διαμαρτύρονται για την έλλειψη ενημερωτικών newsletters υπάρχει ένα πρόβλημα της … γραπτής Δημοκρατίας μας … Μαθαίνω πάντως ότι κυκλοφορούν non papers … Μερικοί αρέσκονται στη διπλωματία των μυστικών συναντήσεων και των ανυπόγραφων προτάσεων … “Πουλάει” στο mouth to mouth αλλά απομειώνει την αξιοπιστία μας … Θα μου πείτε ποια Πολιτική Ηγεσία θα τολμήσει να πάρει στα σοβαρά τις προτάσεις μας ; Υπάρχει απάντηση και είναι αλήθεια ότι σε ένα βαθμό συμβαίνει … Άνοιγμα στην Κοινωνία με Θέσεις και Προτάσεις για τις Εξετάσεις και την Αξιολόγηση , για τη Δημοκρατία στο σχολείο … Να μην παραλείψω να σας αναφέρω ένα καταπληκτικό άρθρο του Τάκη Θεοδωρόπουλου στην “Καθημερινή” … “Στη γειτονική Ιταλία, μια χώρα που θα ήταν σαν την Ελλάδα αν δεν ήταν η Ιταλία, ή έτσι τουλάχιστον νομίζουμε , το νέο νομοσχέδιο για την εκπαίδευση προβλέπει , εκτός των άλλων , την εκταμίευση 200 εκατομμυρίων ευρώ από το 2016 για το 5% των εκπαιδευτικών που θα ξεχωρίσουν.” Τάδε έγραψε Τάκης … Διαβάστε Σύντροφοί μου ! Να συμπληρώσω και κάτι τελευταίο , Διαπρεπής Σύντροφος που ανατέμνει την εκπαιδευτική μας πραγματικότητα μού ανέλυσε το σχέδιο Μπαλτά περί της Ελεύθερης Πρόσβασης … Αλλά ας μην τα ανακατέψουμε όλα … Για να φτάσουμε εκεί πέρα υπάρχουν πολλοί Βραχώδεις Κάβοι … Πριν από λίγο πάντως εστάλη μήνυμα από το Υπουργείο Παιδείας ότι θα σταλεί non paper αναφορικά με το Εξεταστικό … Λίγο αργότερα διευκρινίστηκε ότι δεν θα γίνει τελικά η αποστολή … Περιμένουμε τον Αριστείδη από το Παρίσι ! Moratorium Σύντροφοι στη διαμάχη του Υπουργού με τον Αναπληρωτή του … Πανελλαδικές στις 18 του Μάη …