Επαναληπτικά Θέματα 2015

10731081_10205380655655427_8672521239046975748_n

Καλημέρα και Καλό Μήνα Σύντροφοι ! Οι Εγγραφές Άρχισαν στα Επαναληπτικά Θέματα 2015 ! Πρωί Πρωί ανανέωσα την Εγγραφή μου σε ένα Θεσμό που εξελίσσεται από το Καλό στο Καλύτερο με τη συνδρομή πολλών … Πέρασαν δεκαπέντε συναπτά έτη από την πρώτη πιλοτική διοργάνωση … Η Προσομοίωση των Φροντιστών πέρασε από μύρια κύματα πριν την καθιέρωση … Αυτή είναι η Μοίρα των Καινοτομιών … Εσωτερική Αμφισβήτηση από λαλίστατους “Βαρώνους” και “Βοναπάρτες” που ουδέποτε κατέβαλαν οβολόν , Πόλεμο από την Συντεχνία των Καθηγητών του Δημοσίου , Πράξεις Νομοθετικής Απαγόρευσης από δύο πρώην Φροντιστές Υπουργούς της Παιδείας και πολλά ακόμα συμπλεγματικά πυρά από τα τα κρατικοδίαιτα media … Ένα ντοκουμέντο της εποχής εκείνης ανασύρω σήμερα από το πλήρες αποδείξεων προσωπικό μου αρχείο … “Προσοχή στις Απομιμήσεις” έλεγε το “Έθνος” της εποχής … Διαβάστε προσεκτικά το Άρθρο … Πολλοί δικοί μας τότε μας έλεγαν … “Μην Ερεθίζετε την Εξουσία” … Εμείς την Ερεθίσαμε με Πίστη στην Συλλογική Δύναμη και στην Εκπαιδευτική Αξία της Προσομοίωσης … Η Δικαίωση Επήλθε και σήμερα ο Κλάδος Ομνύει και Εξελίσσει τον Θεσμό … Την Εξουσία την Ερεθίσαμε και τότε αλλά και τα μετέπειτα χρόνια στο μείζον θέμα της Μαύρης Παιδείας … Όχι με την προσήκουσα συνέπεια και απαιτούμενη αφοσίωση στο επιδιωκόμενο … Οι Φροντιστές έχουν κερδίσει την Μάχη της Καθολικής Εκπαιδευτικής Αναγνώρισης μέσω της Προσομοίωσης … Η επόμενη στροφή είναι η Νομιμότητα … Ας υπηρετήσουμε καθολικά αυτόν τον στόχο με την βεβαιότητα ότι διαπράττουμε το ορθό … Οι πολέμιοι της Προσομοίωσης οι οποίοι χρησιμοποιούσαν ωστόσο αθεμίτως τα θέματά της είναι κατά περίεργο τρόπο οι ίδιοι με εκείνους που ορίζουν κατά το δοκούν την Νομιμότητα … Δείτε την νέα Προκήρυξη των Εγγραφών και το Πρόγραμμα των Επαναληπτικών Θεμάτων … Ελπίζω στην συμμετοχή Όλων … Ευχές Δύναμης σε Όλους τους Εργάτες της Προσομοίωσης και Πράξεις Ενότητας με Προσήλωση στις Αρχές μας … Και πάλι Καλό Μήνα !

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *