Οι περί της παιδείας θέσεις του “Ποταμιού” είναι επιεικώς πρόχειρες, αποσπασματικές και αντιφατικές . Ο τραγικός εισηγητής που μίλησε για τα Φροντιστήρια , παρά το γεγονός ότι απαρίθμησε σκληρές αλήθειες , ανήκει στη χορεία εκείνων μισούν την ιδιωτική παιδεία . Καλύτερα χωρίς τα Φροντιστήρια υπό την προφανή έννοια ότι θα αποφύγουμε το 1 δις του ετήσιου κόστους μας είπε , ο συμπλεγματικός και αδαής ομιλητής , αδιαφορώντας επιδεικτικά για τις χαμηλές επιδόσεις των εισακτέων … Μια παλιά θεωρία των αντιδραστικών που μας έλεγαν ότι το Φροντιστήριο απλά ανεβάζει τις βάσεις των περιζήτητων σχολών από το 14 στο 17 … Ε και ! Ο κ. Αποστολίδης αγνοεί το Ελληνικό Φροντιστήριο ως εκπαιδευτικό φαινόμενο όχι από αμάθεια αλλά από ιδεοληψία … Προφανώς παραγνωρίζει και το άρθρο του Παπανούτσου που τελευταία και καθόλου τυχαία φέραμε στο φως . Με αυτές τις αφαιρετικές λογικές είναι εξαιρετικά πιθανό να βελτιώσουμε όλοι μαζί τη δεινή οικονομική θέση της χώρας επιλέγοντας περισσότερο υγιείς και κοινωνικά ωφέλιμες λύσεις … Αν επί παραδείγματι κόβαμε μαζικά τον πρωινό καφέ και το κάπνισμα , εκτιμώ πως θα εξαφανίζαμε το δημόσιο χρέος μας … Ας μιλήσουμε σοβαρά και υπεύθυνα … Το “Ποτάμι” είναι ενίοτε θολό και κατεβάζει θέσεις αντιφατικές και προτάσεις ευκαιριακές . Από τη μια μιλάνε για την απαλοιφή των Φροντιστηρίων και από την άλλη κριτικάρουν την κατάργηση της βάσης του 10 . Μερικοί μάλιστα νεωτεριστές του κρατισμού επιθυμούν να επιβάλλουν τα μαύρα ιδιαίτερα των καθηγητών του δημοσίου με θεσμικού τρόπο . Ελεύθεροι το απόγευμα κατά το πρότυπο των γιατρών … Λες και τους εμποδίζει κανένας σήμερα να στρατολογούν την πελατεία τους με το δέλεαρ των προφορικών βαθμών … Να δώσουμε νομιμοποίηση ηθική στην οικονομική και παιδαγωγική τους ανομία … Ευτυχώς το πράγμα διασώζεται με την πίστη τους στην ιδιωτική τριτοβάθμια εκπαίδευση ! Απάνθισμα αντιφατικών ιδεών που πρέπει να απαντηθούν συντεταγμένα . Με τόσους νεοφιλελεύθερους στις σχεδίες του , το “Ποτάμι” θα έπρεπε να περιγράψει με ρεαλισμό τον ρόλο του κράτους στην Παιδεία … Ας αρκεστούν οι μαθητευόμενοι μάγοι στη διαφύλαξη της αξιοπιστίας και της αδιαβλητότητας των Εξετάσεων γιατί αυτό το θέμα επιμελώς υποβαθμίζεται … Γιατί εκείνοι που ανοίγουν θαρρετά τα παράθυρα μιας ψευδεπίγραφης Ελεύθερης Πρόσβασης θα απασφαλίσουν τελικώς τις κερκόπορτες της διαφθοράς στον μόνο θεσμό που δεν αμφισβητείται και η αποκρατικοποίηση της Παιδείας θα συντελεσθεί άναρχα με τους ακραίους “νόμους” της αγοράς που γνωρίσαμε στις μετασοσιαλιστικές κοινωνίες …