Ευκαιρίας Δοθείσης

iceberg

Δεν έχασαν την ευκαιρία να ξιφουλκήσουν κατά του θεσμού των Πανελλαδικών Εξετάσεων οι εχθροί της αξιολόγησης και οι οπαδοί της ισοπέδωσης στην Παιδεία με αφορμή τις παθογένειες της ελληνικής εκπαίδευσης , οι οποίες αφήνουν το αποτύπωμά τους παντού . Διακεκριμένοι “ιδιαιτεράδες” πολιορκούν την ΚΕΕ , για μια χρυσοφόρα θέση , αναμένοντας την εξαργύρωση της συμμετοχής τους στην μαύρη αγορά των ιδιαιτέρων . Διαχρονική η ασυνέχεια και η ασυνέπεια των ιθυνόντων οι οποίοι δεν έχουν κατορθώσει να δημιουργήσουν ένα σταθερό εξεταστικό πλαίσιο με καθορισμό του βαθμού της δυσκολίας των ζητουμένων σε έναν Πανελλαδικό Διαγωνισμό . Λαϊκισμός στο έπακρο και ισοπέδωση δια του Τύπου , ο οποίος διαμαρτύρεται καθώς τα θέματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων υπερβαίνουν το σχολικό πλαίσιο και ευνοούν τα Φροντιστήρια . Ανεπάρκεια των Επιστημονικών Ενώσεων να ανταποκριθούν στο θεσμικό τους ρόλο. Για να γίνω σαφέστερος: φέτος δόθηκε η δυνατότητα στις επιστημονικές ενώσεις να στείλουν παρατηρητές στη διαδικασία των εξετάσεων. Μαθαίνω ότι μερικές Επιστημονικές Ενώσεις αρνήθηκαν να στείλουν εκπρόσωπο αποποιούμενες κατ’ ουσίαν των ευθυνών τους, οι οποίες περιορίζονται μόνο στον σχολιασμό των θεμάτων ούτε καν στη λύση τους. Η Ένωση των Φυσικών τόλμησε να στείλει παρατηρητή , ο οποίος μάλιστα επεσήμανε εγκαίρως και εγγράφως (;) χωρίς να εισακουστεί την αναταραχή που θα επέφερε η επιλογή του 4ου θέματος . Η υπόθεση των εξετάσεων, οι οποίες είναι αναγκαίες για να επιλέγουν τα Πανεπιστήμιά μας τους καλύτερους, είναι υπόθεση όλων μας αδιακρίτως. Εννοώ δηλαδή ότι ήρθε η ώρα που οι Επιστημονικές Ενώσεις θα μπορούσαν να αποστείλουν ως εκπροσώπους και παρατηρητές και λύτες των θεμάτων και τους Μαχόμενους Δάσκαλους της Ιδιωτικής Παιδείας . Όσο για τους θεματοδότες ας εξαιρεθούν οι προκλητικοί “ιδιαιτεράδες” του Βορρά και του Νότου … Οι συμπλεγματικοί αναριγούν και αδυνατούν να κατανοήσουν την αξία της διάκρισης ως αρετής κοινωνικής προόδου ας αντιληφθούν τουλάχιστον , με ένστικτο αυτοσυντήρησης , την ανάγκη μιας συντεταγμένης αποκρατικοποίησης της Παιδείας μας πριν αυτή συντελεστεί με βίαιο και άναρχο τρόπο .

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *