«Η ενισχυτική διδασκαλία είναι ένα εργαλείο ενσωμάτωσης και καταπολέμησης των μαθησιακών και κοινωνικών ανισοτήτων» λέει στο «Βήμα» ο εμπνευστής του σχεδίου, υφυπουργός Παιδείας κ. Θεόδωρος Παπαθεοδώρου . «Απευθύνεται σε όλους τους μαθητές . Αξιοποιεί τις δυνάμεις του εκπαιδευτικού προσωπικού για την καταπολέμηση της σχολικής διαρροής και την υποστήριξη της μαθησιακής διαδικασίας, ως οργανικό και αναπόσπαστο στοιχείο του σχολείου» συνεχίζει . Ποιά είναι η αλήθεια Σύντροφοι ; 50 εκατομμύρια ευρώ “περισσεύουν” και για τα επόμενα τρία χρόνια θα διατεθούν με τις κρατικές λογικές του παρελθόντος . Ύστερα βλέπουμε , αυτή είναι η αγιάτρευτη Ελλάδα της πρόσθετης “ενισχυτικής κοροϊδίας” όπως την αποκάλεσαν οι σύντροφοι της συντεχνίας Ζωγραφάκη και Κοτσυφάκης . Η χρηματοδότηση ανάλογων εγχειρημάτων , τη στιγμή που στο πρωϊνό σχολείο απουσιάζουν μαθηματικοί φυσικοί και φιλόλογοι , είναι απλά μια πρόκληση . Δεν αντιδικούμε από ιδιοτέλεια αλλά ως πολίτες γιατί τέτοιες υμνωδίες στην παράλληλη απογευματινή παιδεία αποτελούν μια εξαιρετική διαφήμιση των υπηρεσιών της Φροντιστηριακής Αναγκαιότητας από χείλη επαϊόντων .