“Τα αποτελέσματα της έρευνας The Learning Curve που δημοσιεύθηκαν πριν από λίγες ημέρες και αφορούσαν τις γνωστικές δεξιότητες και το μορφωτικό επίπεδο των μαθητών σε 40 χώρες (επρόκειτο για συνδυασμό τριών ερευνών PISA, Times, Pirls μαζί με στατιστικά στοιχεία και κοινωνικοοικονομικούς δείκτες), δεν προκάλεσαν έκπληξη στους ειδικούς της εκπαίδευσης. H Φινλανδία και η Νότια Κορέα φιγουράρουν στις δύο πρώτες θέσεις, ενώ η Ελλάδα βρίσκεται στην τελευταία δεκάδα (είναι 31η), όπως σε άλλες παρόμοιες έρευνες. Χαμηλά κατατάσσονται επίσης η Πορτογαλία, η Ισπανία, η Ιταλία, πάνω όμως από την 30ή θέση.” Δείτε το σχετικό ρεπορτάζ του Μάνου Χαραλαμπάκη στα “Νέα” ο οποίος δεν υπογραμμίζει πάντως το γεγονός ότι η Νότιος Κορέα διαθέτει τα hagwons δηλαδή το πιο δυναμικό μοντέλο φροντιστηρίων παγκοσμίως ! Αν μάλιστα η εγχώρια μέτρηση αφορούσε τους μαθητές που αποφοιτούν από το Λύκειο τα αποτελέσματα στα καθ’ ημάς θα ήταν καλύτερα λόγω της φροντιστηριακής συνιστώσας ! Για την καλύτερη ενημέρωσή σας διαβάστε , αναφορικά με το νέο θεσμικό πλαίσιο , τις απόψεις του Σπύρου Ανρδέϊτς στα “Νέα” και της Άσπας Συνώκα στην “Εβδόμη” της Καβάλας . Προσωπικά θεωρώ ότι είναι υπερβολικό να πιστεύει κανένας στην εξαφάνιση των εκπαιδευτικών αναγκών . Όσο για την θεωρία των super market που ακούγεται από μερικούς Φροντιστές θα επανέλθουμε σε επόμενη πρωϊνή εκπομπή ! Καλημέρα Σύντροφοι !