Η εκπαίδευση μπορεί και πρέπει να αξιολογείται, με διαδικασίες απλές, σαφείς και, προπάντων, απολύτως ανθρωποκεντρικές και ευαίσθητες. Αυτή η αξιολόγηση την κάνει καλύτερη, προς όφελος όλων των μετόχων της: Των μαθητών, των εκπαιδευτικών, των γονέων, της κοινωνίας. Η αντίθετη άποψη, είναι πολιτικά αντιδραστική, σχεδόν φασιστική, βαθύτατα αντικοινωνική και, στην πραγματικότητα, επιχειρεί να υπηρετήσει άλλα συμφέροντα, όχι αυτά της εκπαίδευσης. Αυτά γράφει μεταξύ των άλλων στο άρθρο του ο Μιχάλης αναφορικά με την αντίθεση της συντεχνίας στην αξιλόγηση. Τι πυροδοτεί όμως τους εμφυλίους στην παιδεία σύντροφοι; Στο κρίσιμο ερώτημα προσπαθήσαμε σήμερα , ανήμερα της Καθαρής Δευτέρας να απαντήσουμε απο τις φιλόξενες σελίδες της “Αιχμής”. Καλή Σαρακοστή Σύντροφοι !