«Το πρόβλημα αυτό δεν είναι μόνο της ελληνικής εκπαίδευσης, είναι διεθνές. Νέοι απόφοιτοι λυκείου είναι λειτουργικά αναλφάβητοι. Δεν σημαίνει ότι δεν είναι έξυπνα τα παιδιά. Ομως, το εάν δεν γράφουν σωστά ευθύνεται το σχολείο σε συνδυασμό με τη χρήση των νέων πηγών γνώσης, όπως το Διαδίκτυο» ανέφερε στην «Κ» ο αναπληρωτής καθηγητής Διεθνών Σχέσεων στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας κ. Δημήτρης Καιρίδης.(Δείτε το ρεπορτάζ της “Κ”)