Ευρωπαϊκή έρευνα για τις γλωσσικές δεξιότητες των μαθητών γυμνασίου, στην oποία καλούνται μεταξύ άλλων να αξιολογήσουν τον εκπαιδευτικό τους αναφέροντας αν είναι καλός, αν προσπαθεί, αν βοηθάει και αν τους αρέσει, προκαλεί αντίδραση των καθηγητών! Η έρευνα για τις γλωσσικές δεξιότητες, η οποία διενεργείται αυτή την περίοδο σε ορισμένα γυμνάσια, σκοπεύει να συλλέξει δεδομένα που θα παράσχουν συγκριτικά στοιχεία για τις δεξιότητές τους στην ξένη γλώσσα και για καλές διδακτικές πρακτικές, µε στόχο τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας της εκμάθησης των ξένων γλωσσών στα εκπαιδευτικά συστήµατα της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ωστόσο επειδή σε υποερώτηµα της έρευνας ζητείται από τους μαθητές η κρίση τους και για τους εκπαιδευτικούς, η ΕΛΜΕ Μαγνησίας εξέδωσε χθες ανακοίνωση µε την οποία ζητάει να σταματήσει η έρευνα και αναφέρει μεταξύ άλλων τα εξής: «Πιστεύουμε ότι το να εξαναγκάζουμε τους μαθητές µας σε τέτοιες ενέργειες, εκείνο το οποίο καταφέρνουμε είναι να διασπάσουμε την παιδαγωγική σχέση µε τους εκπαιδευτικούς τους».
Πηγή: «Τα Νέα»
Σημείωση του Ιστολογίου: ο φόβος της αξιολόγησης είναι διάχυτος στη συντεχνία γιατί οι αλήθειες πονάνε και πρέπει να αποκρύπτονται · η συντεχνία γνωρίζει μόνο να αντιδρά γιατί μισεί τις αλλαγές και φοβάται για το μέλλον της εξουσίας που ασκεί · η κοινωνία όμως έχει βαρεθεί με τα καμώματα μιας κακομαθημένης ελίτ συνδικαλιστών που αδικούν εν τέλει τη σιωπηρή πλειοψηφία των μαχόμενων καθηγητών που υποτάσσονται στην κεντρική γραμμή της άρνησης.