Η θεματοδοσία ακόμη και όταν είναι υπερβολική ή ατυχής δημιουργεί κατά την ταπεινή μου άποψη το κλίμα της προσομοίωσης των εξετάσεων στο πλαίσιο της οποίας όλοι μας, φροντιστές και υποψήφιοι, ασκούμαστε στη διαχείριση θετικών και αρνητικών συναισθημάτων. Η επιτυχία του εγχειρήματος αυταπόδεικτη καθώς μια δεκαετία τώρα όλοι επιζητούν τα θέματα. Δυστυχώς όμως μερικοί συνάδελφοι οι οποίοι πειρατικά και παράπλευρα παίρνουν τα θέματα με την έπαρση της αυθεντίας υποβαθμίζουν την Προσομοίωση στα μάτια των μαθητών τους. Μερικοί μοναχικοί αρνούνται με συμπλέγματα ανωτερότητας και με συλλογικό έλλειμμα γενναιότητας και γενναιοδωρίας, γίνονται καταγέλαστοι πρωτίστως στους ίδιους τους μαθητές τους. Η δική μας «προσομοίωση» είναι καλύτερη από της ΟΕΦΕ λένε πολλοί, όμως χωρίς επαγγελματική αιδώ λύνουν τα θέματα της.
Φίλτατοι μοναχικοί συνάδελφοι ξέρω ότι είναι δύσκολο να γελάμε όλοι στο ίδιο αστείο όμως κανείς από εκείνους που εφευρίσκουν λόγους αποχής από το ταπεινό παράβολο της συμμετοχής δεν δικαιούται να περιμένει κάτι καλύτερο από εκείνο που μόνος του μπορεί. Η δύναμη της ανατροπής είναι συλλογική υπόθεση όλων και ευτυχώς ολοένα και περισσότεροι προσχωρούν και συμβάλλουν στο κοινό των Φροντιστών χωρίς τη μιζέρια του τυφλού ανταγωνισμού και την αυταρέσκεια του μοναδικού και του ασύγκριτου.