Την Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2010 οι Φροντιστές της Αθήνας διοργανώνουν ημερίδα με θέμα: Η Προσφορά των Φροντιστηρίων στην Ελληνική Κοινωνία. Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία στις 11.00 πμ.
Η παρουσία όλων μας είναι αναγκαία και επιβεβλημένη ως συλλογικό χρέος και επαγγελματική επιταγή. Προσυγκέντρωση το βράδυ του Σαββάτου με τους πολλούς προσκεκλημένους της περιφέρειας και όσους Αθηναίους «εξοδούχους» για μια καλή συναδελφική και φροντιστηριακή κατάνυξη.
Δείτε το συμβολικό εικαστικό της πρόσκλησης και αποδεσμευθείτε από κυριακάτικες επαναλήψεις και διαγωνίσματα. Θα είμαστε όλοι εκεί…
Οι όροι που έθεσε ο μεγάλος δάσκαλος για την ανάληψη της εκπαίδευσης του Αλέξανδρου αποτέλεσε γι’ αυτόν το 1o μάθημα. Ζητούσε από τον Φίλιππο να ξαναχτίσει την κατεστραμμένη πόλη των Σταγείρων, να εξαγοράσει όσους Σταγειρίτες δούλους είχαν ως κτήμα τους διάφοροι Μακεδόνες και φυσικά να απελευθερώσει όσους είχε αυτός στην κατοχή του.
Όλα αυτά έκαναν ιδιαίτερη εντύπωση στον έφηβο Αλέξανδρο και τα εφάρμοσε πιστά στις μετέπειτα κατακτήσεις, μεταλαμπαδεύοντας κατά τον καλύτερο τρόπο τον Ελληνικό πολιτισμό.
Το 2ο μάθημα του Αριστοτέλη ήταν ότι δεν είχε σκοπό να κάνει ιδιαίτερα μαθήματα στον Αλέξανδρο, γιατί πίστευε ότι δεν θα του πρόσφεραν μία ολοκληρωμένη εκπαίδευση και διαπαιδαγώγηση.
Αντ’ αυτού κατέθεσε ένα πλήρες εκπαιδευτικό πρόγραμμα, το οποίο θα διδάσκονταν σε σχολή και μαζί με άλλους μαθητές. Με την σχολή θα επιτυγχάνετο μία εκπαίδευση μακριά από τις δολοπλοκίες του παλατιού και με την τάξη θα πετύχαινε την κοινωνικοποίησή του. Ο κοινωνικός χαρακτήρας της παιδείας ήταν θεμελιακή παιδαγωγική αρχή.
Η παιδεία, έλεγε, είναι κοινωνική λειτουργία, θέλει ομάδα μαθητών και δασκάλους. Στον Αριστοτέλη βρίσκουμε τον άριστο συγκερασμό των απόψεων του Σωκράτη και του Πλάτωνα, στην ακαδημία του οποίου ήταν επί 20 χρόνια.