[σχολιασμός θεμάτων ’08] Βιολογία & Μαθηματικά Γενικής Παιδείας

Βιολογία Γενικής Παιδείας

Ο βιολόγος Βασίλης Ζευγώλης (Κ) δέχθηκε την κλήση του μαθητή του Γιώργου (Γ) μόλις αυτός βγήκε από το σχολείο του

Γ.    Ελάτε κύριε, ο Γιώργος είμαι.

Κ.    Καλώς το κατοστάρι. Τι έγνε Γιωργάκη, σήμερα είναι μια άλλη μέρα έτσι; Γελάς ή μου φαίνεται;

Γ.    Δε γελάω κύριε. Χοροπηδάω. Τα έγραψα όλα, είδα και το βιβλίο, δεν ξέχασα τίποτε. Το μόνο που σκέφτομαι είναι ότι πήγε τσάμπα όλη η δουλειά που κάναμε, τόσες ασκήσεις, αυτά ήταν για τα μπάζα.

K.    Η δουλειά δεν πάει ποτέ τσάμπα Γιώργο μου, ούτε τα θέματα ήταν της πλάκας. Τα θέματα ήταν γενικά εύκολα, μικρά, θα έλεγα και αναμενόμενα. Ωστόσο το 4ο ζήτημα με τον κύκλο του   C απαιτούσε πολύ καλή γνώση του κύκλου, άσε που η ανθρώπινη παρέμβαση είναι μεγάλο κομμάτι και δεν νομίζω ότι όλοι το απάντησαν όπως στο βιβλίο. Αυτό το θέμα δε με τα είδη των αντιγόνων, στο βιβλίο αναφέρονται 7 παραδείγματα και κάθε παράδειγμα αξίζει ένα μόριο.

Γ.    Εντάξει κύριε, ειδικά τον κύκλο του C τον ξαναδιάβασα χτες πριν κοιμηθώ αφού το δώσατε SOS.

Κ.    Μπορεί να σταθήκαμε τυχεροί με τα SOS αλλά το αποτέλεσμα οφείλεται κυρίως στη δουλειά σου Γιώργο, οπότε συνεχίζεις με τον ίδιο ρυθμό και εξασφαλίζεις την επιτυχία. Ξέχνα τη Βιολογία, ξεκουράσου λίγο και ξεκίνα για το επόμενο.

Γ.    Καλά, πάντως ευχαριστώ για όλα. Κι άμα τελειώσω θα πάμε για κανά ποτάκι.

Κ.    Εντάξει μικρέ, ένα μάθημα έγραψες, δεν ενηλικιώθηκες κιόλας. Άντε καλή τύχη και στα υπόλοιπα.

 

Μαθηματικά Γενικής Παιδείας

Η μαθηματικός Έλενα Κοτελίδα σχολιάζει τα σημερινά θέματα Στατιστικής για το ιστολόγιο.

Τα φετινά θέματα της Στατιστικής βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο δυσκολίας με τα περσινά και ίσως λίγο ευκολότερα.

Περισσότερο προβλημάτισε τους υποψηφίους στο θέμα 3 το β ερώτημα που ήταν πρόβλημα πρακτικής αριθμητικής και όχι βασισμένο σε κάποιο τύπο του σχολικού βιβλίου.

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *